Bandit 600 fra 2001 -> hjælp med ur indsti~
Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 12-06-04 07:21

Hej!

Jeg har netop købt en Bandit 600 fra 2001, men fik ikke 'Owners
manual' med, da ejeren ikke havde den.

Og så har jeg prøvet på at indstille uret, ud fra de 2 tryk-knapper
der er, men kan bare ikke.

Kan du hjælpe?

...hygge!
...Jan

Fra : JM

Dato : 12-06-04 08:16

"Jan Højsgaard Poulsen" <janhpoulsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> manual' med, da ejeren ikke havde den.
>
> Og så har jeg prøvet på at indstille uret, ud fra de 2 tryk-knapper

Hej!
Jeg mener at kunne huske, at det er noget med, at der skal trykkes på begge
knapper på samme tid.
Prøv at gøre dette mens du står på urfunktionen.

Mvh
Jesper
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=329

Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 12-06-04 08:58

JM <nnn926@hotmail.dk> skrev:
<klip>
>Hej!
> [...]

...har prøvet - virker ikke

Tak ellers.

...hygge!
...Jan

Fra : Kenneth S

Dato : 15-06-04 14:54

> JM <nnn926@hotmail.dk> skrev:
> <klip>

> ..har prøvet - virker ikke
>
> Tak ellers.
>

> ..hygge!
> ..Jan

...og du har prøvet at holde begge knapper nede i 4-5 sek med tænding på?

Sådan mener jeg det er på min Yam.

kenneth S

Fra : LENE TOFTELUND MADSE~

Dato : 12-06-04 11:26

Jeg har også stået og fumlet med de 2 knapper til uret, godt nok på en
Honda, gætter på at det er det samme og der skal tænding på før det virker.
Peter

Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 12-06-04 13:32

LENE TOFTELUND MADSEN <toft.madsen@get2net.dk> skrev:
>Jeg har også stået og fumlet med de 2
>knapper til uret, godt nok på en
>Honda, gætter på at det er det samme
>og der skal tænding på før det virker.
>Peter

Hej Peter..

...har ozz prøvet med tænding på, men nej :-| ..der sker intet??

...hygge!
...Jan