The Legendary Pink Dots,hvor,hvilke?
Fra : Larson

Dato : 11-06-04 22:05

Så er jeg her igen,og skal have lidt guidance(pardon my swahili),om hvor jeg
kan opstøve udgivelser af det engelske band The Legendary Pink Dots.
Jeg har ikke haft held nogen steder,og Amazon er udelukket.
Jeg har et kassette bånd med Shadow Weaver,lånt på biblioteket,og har læst
mig til at de har over 20 udgivelser bag sig.
Det er musik jeg gerne vil eje.
Kan du/I/nogen anbefale en af deres udgivelser?
Jeg syntes egentlig Shadow Weaver nærmest er psykedelisk sine steder,og
tidløs,og det er nok det jeg leder efter.

Mvh Larson
"Succes er en utilgivelig synd mod medmennesket."
Ambrose Bierce

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 12-06-04 21:37

Et par anbefalinger:

Prøv: "Canta Mientras Puedas":
http://ubl.artistdirect.com/store/artist/album/0,,836042,00.html

Kan købes her:
http://www.rillen.dk/showsubpage/produktvisning/info.asp?id=48175&pris=144

Belladonna og princess coldheart er absolut i topklasse.

Ellers er "the maria dimension" også en rigtig fed skive.

mvh
Thomas

Fra : Larson

Dato : 13-06-04 01:21

"Thomas Gylstorff" <gylstorff@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Belladonna og princess coldheart er absolut i topklasse.
>
> Ellers er "the maria dimension" også en rigtig fed skive.

Wow,tak!Mærkeligt.Jeg havde forsøgt rillen,men fik 0 hits.
Et overset band,syntes jeg nok.
Har navnet en betydning?Eller hvad dækker det over,sagt på en anden måde?
Mvh Larson

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 13-06-04 23:28

Mon ikke det bare dækker over deres til tider (mildt sagt)
psykedeliske univers?

PS: Jeg har iøvrigt oplevet dem live på Christiania - de er dæleme
mystiske :D

mvh
Thomas