Vil du leje din MC til mig uge 28-29 ?? ;-~
Fra : steen hansen bugtrup

Dato : 11-06-04 17:04

Hej allesammen...

I forlængelse af mikael´s indlæg vil jeg nu forsøge at skaffe 2 hjul
til min ferie.

Jeg kan nævne at jeg er villig til at betale en god pris for leje
perioden som kunne være : tirsdag uge 28 - onsdag/torsdag uge 29 .

Jeg har kørt lidt forskellige mc gennem snart mange år, og har senest
haft en CB1100/1200F Street Fighter Style -- ( som nogle nok ved )

Jeg kørte som elite bilist rent forsikrings messigt, og har aldrig
haft en skade...

Mht. forsikring, finder vi ud af noget, og laver naturligvis et stykke
papir på at du har lånt mig cyklen så det ved et uheld ikke er dig der
hænger på den...

Jeg er stort set interesseret i alt på 2 hjul, dog med min. 600 ccm og
helst en touring cykel, model årgang osv. kommer ikke så nøje, så har
du en cykel nr. 2 som bare står og samler støv, så vil jeg gerne
hjælpe dig med at lufte den ... og du får oven i købet penge for
det...

Har du cyklen og vil i kontakt med mig, så kan du maile til mig på :
bugtrupNOSPAM@email.dk

Håber der er lidt hjælp at hente, selv om jeg godt ved at det er svært
at låne/leje sit kæreste eje ud så jeg regner nu heller ikke med
at der sker mirakler... mennnn det kunne være dejligt.

Mvh
Steen
No Bike at the moment

Fra : K

Dato : 11-06-04 17:30

"steen hansen bugtrup (slet 9SQHK)" <bugtrup@9SQHKemail.dk> skrev i en
meddelelse

> Mht. forsikring, finder vi ud af noget, og laver naturligvis et stykke
> papir på at du har lånt mig cyklen så det ved et uheld ikke er dig der
> hænger på den...

Det er altid ejer der hænger på den hvis der sker noget, husk det !

Fra : Peter Risager

Dato : 11-06-04 17:50

> Det er altid ejer der hænger på den hvis der sker noget, husk det !

Det afhænger da godt nok af hvad det er.

Hvis Steen kører nogen ned, så er det nok ikke dig der hænger på den.

Men hvis det er noget kasko betonet, så er vi nok enige.

--
Peter Risager
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and

Fra : K

Dato : 11-06-04 18:08

"Peter Risager" <prr03@GIRAFstud.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Det afhænger da godt nok af hvad det er.

Helt klart

> Hvis Steen kører nogen ned, så er det nok ikke dig der hænger på den.

I det tilfælde vil både en ansvars og kasko forsikring være gældende, også
ved udlån

> Men hvis det er noget kasko betonet, så er vi nok enige.

Ja det jeg tænker på er hvis køretøjet bliver beskadiget, så kan der jo være
et spørgsmål om egenbetaling ( selvrisiko ) ...derfor er det afgørende at
man kan stole på den man enten udlåner eller udlejer til, fordi hvis han
smutter uden at betale selvrisikoen, så står man desværre selv med et
problem !

Skal man så stole på den man udlåner til ? nej, gør som nedenstående :

Man kan jo som udlejer lave den aftale at lejer forudbetaler både det som
den koster i leje + det beløb som er ens egen selvrisiko ved evt. skade, jeg
er klar over at vi i nogle tilfælde snakker om svimlende beløb, men det er
vigtigt at sikre sig, det er nemlig for farligt bare at stole på folks blå
øjne !

selvrisikobeløbet fungerer så som depositum, dem får lejer igen hvis der
intet sker med køretøjet !

Fra : dsadas

Dato : 11-06-04 19:02

"steen hansen bugtrup (slet 9SQHK)" <bugtrup@9SQHKemail.dk> skrev i en
meddelelse news:10869699750.751659120801868@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> at låne/leje sit kæreste eje ud så jeg regner nu heller ikke med
> at der sker mirakler... mennnn det kunne være dejligt.

Man kan leje dem her http://www.kok-mc.dk

/tralala

Fra : Lars Nielsen

Dato : 11-06-04 19:14

- Vær opmærksom på, at det ikke er alle forsikringsselskaber som accepterer
at cyklen er lejet ud i forbindelse med kaskoskader. - Med mindre den er
indregistreret som udlejningskøretøj eller erhverv...

Lars / Viborg

Fra : K

Dato : 11-06-04 19:20

> [...]

> Jeg kan nævne at jeg er villig til at betale en god pris for leje
> perioden som kunne være : tirsdag uge 28 - onsdag/torsdag uge 29 .

Prøv Folmer, hvis ikke du har held her i gruppen :
http://www.folmersmc.dk/mc_udl.htm

Fra : steen hansen bugtrup

Dato : 12-06-04 09:07

K>Prøv Folmer, hvis ikke du har held
>her i gruppen :
>http://www.folmersmc.dk/mc_udl.htm

Han lejer ikke ud, har talt med ham, og de kom aldrig igang på
grund af for lille efterspørgsel.

Her også talt med KOK... men de er pokkers dyre... eks.

leje fra torsdag middag uge 28 - mandag middag uge 29 = 4000.- for
en 650 Free Wind.... det er sq for dyrt

For den periode havde jeg tænkt noget ligende 2000.- og for onsdag
uge 28 - onsdag uge 29 ca. 3000.- alt efter model osv.

Så har du en cykel der bare står og kigger i denne periode, så
skriv endlig til mig på : bugtrupNOSPAM@email.dk el. sms 20446522

Steen
No Bike at the moment