Holten wrote:
> "Jan Vagle" <bonesREMOVE@broadpark.no> skrev i en meddelelse
> news:2iubjdFrcosoU1@uni-berlin.de...
>
>>
>>Holten wrote:
>>
>>
>>>Har sådan en encylindret svend stående.
>>>
>>>Starter fint og kører rimelig ok de første par hundrede meter. Derefter
>
> kan
>
>>>den ikke tage gassen ;-(
>>>Tændrøret bliver lynhurtigt sodet til.
>>>Jeg kan absolut ikke se at der er nogen luftskrue til at stille på.
>>>Kører fint i tomgang, men så snart den gasses op dør den ,-(
>>>Den er jo encylindret, så jeg kan selvfølgelig nemt tage og give
>>>karburatoren en tur, men har i andre gode ideer ?
>>
>>Punkteret forgassermembran.
>
>
> Så blev karburator adskilt, og membran var ikke punkteret, men derimod tror
> jeg den er forkert.
> Den kunne ikke ligge i rillen mellem selve karburatoren og dækslet, da
> diameteren ganske enkelt var for stor.
> Jeg rensede alle dele, men kunne ikke på nogen måde få den ned i rillen, så
> dæksel blev spændt på selvom membranen stak udenfor rillen
)
> Den lå også udenfor rillen inden.
>
> Maskinen kører nu rimeligt, do er der ikke det træk i den, som der nok burde
> være selvom det er en lille maskine.
> Det er bare træls, at maskinen egentlig kørte bedre for ½ år siden med samme
> membran ,-(
>
Du kunne jo prøve at finde en anden kaburator på Ebay?
--
/Hekto
Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!