[Reminder]: Groundhog Day på 3+
Fra : -V-

Dato : 11-06-04 13:11

....i aften kl.21.45.

Jeg ved godt at 3+ er alle filmpuristers mareridt, men still.
Den er skæppe sjaw

-V-

Fra : Søren R

Dato : 11-06-04 15:46

On Fri, 11 Jun 2004 14:11:05 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>...i aften kl.21.45.
>
>Jeg ved godt at 3+ er alle filmpuristers mareridt, men still.
>Den er skæppe sjaw

Ja, især de første 3 gange de sendte den...
--
Søren R

¤ Hader DU en reklame? Besøg http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : A. Hagstrøm

Dato : 11-06-04 15:59

"Søren R" skrev

> Ja, især de første 3 gange de sendte den...

Sender de den ikke hver aften kl. 21 45?
Eller blander jeg tingene sammen?

/Anders

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 11-06-04 18:40

"A. Hagstrøm" <hFJERN@gstrom.dk> wrote in message
> "Søren R" skrev

> Sender de den ikke hver aften kl. 21 45?
> Eller blander jeg tingene sammen?

Nej, jeg mener da også bestemt at de sender den hver aften

Samme problem de havde for et par år siden med Halløj i klosteret på 3+.
Tror båndmaskinen kun kan sættes til én film pr. 2 år af gangen

Mvh. Martin

Fra : Peter

Dato : 11-06-04 14:52

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message
> ...i aften kl.21.45.
>
> Jeg ved godt at 3+ er alle filmpuristers mareridt, men still.
> Den er skæppe sjaw

En af mine yndlingsfilm. Tak for tippet, den skal da ses når man ligger syg
en fredag aften.

Fra : David T. Metz

Dato : 13-06-04 17:05

> Jeg ved godt at 3+