Program for Roskilde
Fra : L. Christensen

Dato : 11-06-04 11:09

Hej gruppe.

Er der nogen der ved, hvornår programmet for Roskilde bliver
fastlagt/offentliggjort, da jeg gerne vil vide, hvilke dage de forskellige
bands skal spille?
Jeg synes ikke, jeg kan finde noget om det på deres hjemmeside...

Mvh Lina

Fra : -V-

Dato : 11-06-04 11:17

L. Christensen wrote:
> [...]
> forskellige bands skal spille?
> Jeg synes ikke, jeg kan finde noget om det på deres hjemmeside...

http://www.roskildefestival.com/object.php?obj=2bd000c&code=45

-V-

Fra : L. Christensen

Dato : 11-06-04 11:37
Fra : -V-

Dato : 11-06-04 12:04

L. Christensen wrote:

> Tak ska' du have :)

No prob, glad for at kunne hjælpe.

-V-

Fra : -V-

Dato : 17-06-04 18:03

L. Christensen wrote:
> [...]
> forskellige bands skal spille?
> Jeg synes ikke, jeg kan finde noget om det på deres hjemmeside...

http://www.roskilde-festival.dk/object.php?obj=32d12e81

-V-