www.bike-events.se lukker og slukker
Fra : Flemming Nyboe

Dato : 11-06-04 08:40

Den svenske banedags-arrangør Bike-Events, hvis billige banedage flere af
os (især os tæt på Sverige) har nydt, drejer nøglen indtil videre pga.
manglende tilslutning til deres arrangementer.

Hårdtpumpede sportsmaskiner sælger som aldrig før. De skal absolut have
flere HK end sidste sæson, samt de seneste gimmicks udviklet i GP. De er
designet stort set uden skelen til kørsel på offentlig vej.

Hvad laver folk med dem?
Suk...

PS: Bike-Events gennemfører deres dage på Knutstorp 21+22/6 som nogen af
de sidste.

--
VH, Flemming Nyboe
www.dfmc.dk/flemming_nyboe

Fra : F.Sander

Dato : 11-06-04 10:00

Synd, jeg har dog ikke værret på deres arrangementer, men lyder fin/t.

Jeg synes de danske dage ofte er dyre og så lukker de banen ned til en
mickey-mouse bane ( ring djursland ) og racing4fun, tja-! de lader jo
30-35-40 køre på engang og oven i hatten kun 15 min af gangen...det er noget
"skod" på jysk...

Jeg tager 2x2 dage til Tyskland, denne gang syd for Berlin på en stor/ny
bane Lausitzring/Eurospeedway, og nej man køre ikke på Speedway/ovalen på
MC dage... pris-240Euro- for 2!! dage...
http://www.msc-lausitzring.de/

FS

Fra : Ninja Rider

Dato : 12-06-04 18:16

Hejsa

Flemming Nyboe wrote:

> [...]
> flere HK end sidste sæson, samt de seneste gimmicks udviklet i GP. De er
> designet stort set uden skelen til kørsel på offentlig vej.

De står da i folks stuer og samler støv.... De er så dyre at de ikke må
komme ud med mindre der er +25c uden for, og klar himmel i 3 dage i
træk. Også kompineret med at de folk ikke kan betale kasko forsikringen
på dem....

Mvh Emil
ZX-636R der står stille foriden, pga. ophold ved militæret......
(værnepligt ÆV!....)
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : F.Sander

Dato : 12-06-04 19:07

> træk. Også kompineret med at de folk ikke kan betale kasko forsikringen
> på dem....
>
> Mvh Emil
Måske,- kan jo også værre 'man' venter på at temp. er høj nok til at
undværre dækvarmer

Finn S.- med adskildt FCR caburator + meget andet... men 7 snotbløde dæk
ligger klar.... ( rigtig gættet, jeg er typen der hver forår bliver
overrasket over at det er godt vejr/sommeren er kommet....)