Backup program NW 4.11
Fra : Ove Hvam Andersen

Dato : 04-05-01 07:01

Jeg har fået ny båndstation (en HP DLT 1e) til en NW 4.11 server.
Jeg har før benyttet ArcserveIT6.6, men den håndterer ikke båndstationen
særlig godt (backup udføres med en hastighed på ca 6 Mb/min). Jeg har nu
installeret en eval version af Backup Exec som kører med 35-40 Mb/min. Men
jeg mangler lidt Arserve Manager.
Er der alternative backup programmer, pt. benytter jeg kun server-backup af
NW, men jeg har et par andre servere (Metaframe og linux) som jeg med tiden
evt. kunne tage backup af vha. NW serveren.

MVH
Ove Hvam Andersen

Fra : erik klausen

Dato : 05-05-01 15:22

Ove Hvam Andersen wrote:

> [...]
> installeret en eval version af Backup Exec som kører med 35-40 Mb/min. Men

Jeg går ud fra at du tidligere har været tilfreds med hastigheden på Arcserve.
Nu kender jeg ikke det specifikke bånddrev, men selvfølgelig kan Arcserve køre
med samme hastighed som Backup Exec.

Har du prøvet at forske i hvorfor Arcserve ikke kører tilfredsstillende?
Bruger du CANWPA-driverne, som foreslået i Readme?

Vi bruger Arcserve på Sony DAT-drev, og vi overfører 100-150MB/minut.

mvh. Erik Klausen

Fra : Ove Hvam Andersen

Dato : 09-05-01 07:01

"erik klausen" <"ekl"@psykiatri.aaa.denmark (that's .dk)> skrev i en
meddelelse news:9d129q$9fa$1@news.net.uni-c.dk...

> [...]
Arcserve.
> Nu kender jeg ikke det specifikke bånddrev, men selvfølgelig kan Arcserve

Jeg ved ikke om der er en fejl i denne kombination, men jeg har lagt de
nyeste patches ind både til Arserve og NW. Men båndstatione kører stadig med
6-7 Mb /min

> Har du prøvet at forske i hvorfor Arcserve ikke kører tilfredsstillende?
> Bruger du CANWPA-driverne, som foreslået i Readme?

Dette er også forsøgt uden resultat.

> Vi bruger Arcserve på Sony DAT-drev, og vi overfører 100-150MB/minut.
>
> mvh. Erik Klausen

MVH
Ove Hvam Andersen

Fra : Erik Klausen

Dato : 09-05-01 07:31

Ove Hvam Andersen wrote:

> Jeg ved ikke om der er en fejl i denne kombination, men jeg har lagt de
> nyeste patches ind både til Arserve og NW. Men båndstatione kører stadig med
> 6-7 Mb /min

Nu kender jeg ikke Backup Exec, så jeg fortsætter med at "reklamere" for
Arcserve:
Har du prøvet at læse Arcserve's "Increasing Throughput and Performance of
Backups"?

http://support.ca.com/techbases/as61/10015.html

mvh
Erik Klausen