Outlook 2000 og helligdage
Fra : Anders Hedetoft

Dato : 10-06-04 18:31

Man kan skulle kunne importere helligdage til outlook kalenderen via
Funktioner, Instillinger, Kalender funktioner og Tilføje helligdage.
Men - og nu kommer problemet - når jeg gør dette importere den kun
helligdage frem til og med 2003. Hvordan søren får jeg den til også at
importere fra 2004 og frem ?

De bedste hilsner
Anders Hedetoft

Fra : Jørgen Staun

Dato : 15-06-04 10:37

"Anders Hedetoft (slet 56UI1)" <hedetoft@56UI1c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men - og nu kommer problemet - når jeg gør dette importere den kun
> helligdage frem til og med 2003. Hvordan søren får jeg den til også at

Jeg havde selv problemerne med office97 og office 2000. Min løsning blev at
finde den fil, der indeholder alle helligdagene --> outlook.txt <-- i
programmer-mappen. Denne erstattede jeg så med en jeg fandt på nettet.

Jørgen

Fra : Svend

Dato : 15-06-04 11:25

Microsoft har et lille program der giver dig helligdage indtil 2007:
OutlHol.exe
Se her
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=7d4d9017-8d4e-4963-8ba7-d2e91d491f5e&displaylang=en

Svend