|
| GSX 600F fra 95' som naked bike Fra : Lars Hessellund |
Dato : 10-06-04 17:46 |
|
Nogen der har en idé om, om den egner sig til det - altså rent kosmetisk?
Jeg overvejer at købe én i Tyskland, den har været nede og ligge, dermed er
kåben flækket og der er andre skrammer på den, men jeg vil ikke ofre en helt
ny kåbe på den, så heller bygge den om til en naked bike og ofre en ny
forlygt - nogen erfaringer?
Mvh.
Lars Hessellund
| |
Jens Arnfast (10-06-2004)
| Kommentar Fra : Jens Arnfast |
Dato : 10-06-04 18:29 |
|
Lars Hessellund wrote:
> Nogen der har en idé om, om den egner sig til det - altså rent kosmetisk?
> Jeg overvejer at købe én i Tyskland, den har været nede og ligge, dermed er
> kåben flækket og der er andre skrammer på den, men jeg vil ikke ofre en helt
> ny kåbe på den, så heller bygge den om til en naked bike og ofre en ny
> forlygt - nogen erfaringer?
De er grimme .. meget grimme uden kåbe
http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=147
Modellen er godtnok et par år ældre end '95 .. men en GSX750F fra '98 er
stort set magen til indenunder - så billederne kan fint bruges som
"smagsindtryk".
--
-jens
RSV1000 Garagekammerat med GSX750F og tidligere ovennævnte GSX600F
| |
Rune \(Bandit600RR\) (11-06-2004)
| Kommentar Fra : Rune \(Bandit600RR\) |
Dato : 11-06-04 10:14 |
| | |
Simon Haugaard Peder~ (11-06-2004)
| Kommentar Fra : Simon Haugaard Peder~ |
Dato : 11-06-04 15:57 |
|
"Lars Hessellund" <Hessellund_fjerndette_@c.dk> wrote in
news:40c88ffd$0$285$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
> Nogen der har en idé om, om den egner sig til det - altså rent
> kosmetisk?
Det gør den ikke :)
> Jeg overvejer at købe én i Tyskland, den har været nede og
> ligge, dermed er kåben flækket og der er andre skrammer på den, men
> jeg vil ikke ofre en helt ny kåbe på den, så heller bygge den om til
> en naked bike og ofre en ny forlygt - nogen erfaringer?
Du kan få kåbedele for stort set ingenting på ebay.de eller ebay.com.
--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen
Suzuki GSX 600 F
www.dfmc.dk/?id=345
| |
Lars Hessellund (13-06-2004)
| Kommentar Fra : Lars Hessellund |
Dato : 13-06-04 11:02 |
|
"Simon Haugaard Pedersen" <spam@email.dk> wrote in message
news:Xns9505AC6CEE3C1ifup@62.243.74.163...
> "Lars Hessellund" <Hessellund_fjerndette_@c.dk> wrote in
> news:40c88ffd$0$285$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
>
> > Nogen der har en idé om, om den egner sig til det - altså rent
> > kosmetisk?
>
> Det gør den ikke :)
>
> > Jeg overvejer at købe én i Tyskland, den har været nede og
> > ligge, dermed er kåben flækket og der er andre skrammer på den, men
> > jeg vil ikke ofre en helt ny kåbe på den, så heller bygge den om til
> > en naked bike og ofre en ny forlygt - nogen erfaringer?
>
> Du kan få kåbedele for stort set ingenting på ebay.de eller ebay.com.
Det var måske værd at kigge på, hvordan er den egentligt at køre på sådan
én? Tænke mest på hvor kvik den er med sine 78-86 heste (den model jeg
kigger på har 86 heste)
Mvh.
Lars Hessellund
| |
Simon Haugaard Peder~ (13-06-2004)
| Kommentar Fra : Simon Haugaard Peder~ |
Dato : 13-06-04 16:52 |
|
"Lars Hessellund" <Hessellund_fjerndette_@c.dk> wrote in
news:40cc25d5$0$206$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
> Det var måske værd at kigge på, hvordan er den egentligt at køre på
> sådan én? Tænke mest på hvor kvik den er med sine 78-86 heste (den
> model jeg kigger på har 86 heste)
Tjah, heste er jo heste og hvis du kan finde en HK- og moment-kurve for
modellen, så kan du sammenligne med maskiner som du kender.
GSX 600F'eren er ligesom andre 4-cylindrede ikke noget særligt ved lave
omdrejninger, men ganske sjov når man tager den højere op.
--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen
Suzuki GSX 600 F
www.dfmc.dk/?id=345
| |
|
|