Saving Private Ryan
Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-06-04 16:40

jeg sidder lige og tjekker den nye box - på dvdcompare anbefaler de den
boks - hvis man bare vil have filmen anbefaler de hvilken som helst region
med dts - bare ikke reg 1 !? - hvad skal det sige? - den har jeg - hvad er
der galt med den i forhold til de andre dts'ere? - de uddyber det ikke.
desuden er jeg lidt i tvivl om billedkvaliteten på den nye box - jeg tror
ikke den er meget bedre, men er den ringere?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 10-06-04 21:30

On Thu, 10 Jun 2004 17:39:51 +0200, sniper_Nolight wrote:

> [...]
> der galt med den i forhold til de andre dts'ere? - de uddyber det ikke.

"...but if you want the DTS-track (and "HBO First Look special: Into the
Beach", trailers and bios), go for any of the DTS-releases (except R1
DTS-release)."

Mon det er fordi R1'eren med DTS er en enkelt DVD, hvor de andre vist er på
to skiver?

> desuden er jeg lidt i tvivl om billedkvaliteten på den nye box - jeg tror
> ikke den er meget bedre, men er den ringere?

Mjae...?
http://207.136.67.23/film/DVDCompare3/savingprivateryan.htm

Det der ikke ud til, at der er nogle udgaver der er direkte dårlige.

--
Mvh. Lars

Fra : sniper_Nolight

Dato : 12-06-04 09:56

> Mon det er fordi R1'eren med DTS er en enkelt DVD, hvor de andre vist er

> to skiver?

tja - jeg ved sgutte - jeg sidder lidt og pønser på at bestille den nye box,
men hvis billede og lyd nøjagtigt matcher den reg 1 dts jeg har er det jo
helt tosset at gi så meget for de 2 ekstra dokumentarer - boxen er heller
ikke superflot... synd med sån en fed film at den ikke får en fantastisk
udgivelse - ligner lidt at de profiterer på 60 års dagen - men det ender jo
nok med jeg køber den