Betonarmering
Fra : Jens Petersen

Dato : 10-06-04 16:00

Hej.

Hvor køber man som privatmand 14mm tentorstål og 8mm kamstål?

Helst i den nordøstlige ende af sjælland.

--
Jens OZ2JP callto://jensep

A flashlight is basically a tin can for transporting dead batteries.

Fra : Aksel

Dato : 10-06-04 21:37

"Jens Petersen" <jp@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Jens OZ2JP callto://jensep
>
> A flashlight is basically a tin can for transporting dead batteries.

Alle større byggemarkeder kan levere armeringsjern.

Hilsen Aksel

Fra : Jens Petersen

Dato : 10-06-04 21:41

Aksel wrote:

> Alle større byggemarkeder kan levere armeringsjern.

OK, jeg synes bare ikke jeg havde stødt på den slags, men jeg må prøve
at spørge ad.

--
Jens OZ2JP callto://jensep

The bigger the crowd, the more people show up.

Fra : Thïngmand

Dato : 11-06-04 07:29

F.eks. KTH eller Julius Larsen i Hillerød...

--
Thïngmand

Fra : Jens Petersen

Dato : 11-06-04 08:36

Thïngmand wrote:
> F.eks. KTH eller Julius Larsen i Hillerød...

Tak.

--
Jens OZ2JP callto://jensep

If the solution were that simple, the problem would never have existed.