Bedste køb til 100.000 kr?
Fra : Vangok

Dato : 04-05-01 06:31

Hejsa. Nu vil den gamle Suki ikke længere, så jeg må på jagt efter noget
andet. Budgettet siger 100.000 kr, hvad kan man få for det? Jeg tænker på
noget i henretning af Fireblade, GSXR, CBR ell. lign.
Venlig hilsen Troels.

Fra : Carsten

Dato : 04-05-01 08:00

> Hejsa. Nu vil den gamle Suki ikke længere, så jeg må på jagt efter noget
> andet. Budgettet siger 100.000 kr, hvad kan man få for det? Jeg tænker på
> noget i henretning af Fireblade, GSXR, CBR ell. lign.

Hvis jeg var dig, så ville jeg gå ind i www.mc-basen.dk -> Annoncer ->
Avanceret søgning, og så indtaste de kriterier du måtte have for en MC.
Jeg må nok skuffe dig med hensyn til en Fireblade. Hvis den skal være
rimelig ny, så går den vist ikke for under 120-150K. Personligt ville jeg
købe en Honda CBR 600 F3 (du kan ikke få en F4 til 100K) med få km. på bagen
(under 30tkm). Den bliver du ikke ked af...

Carsten
CBR 600 F2 (fordi jeg var en fattigr*v)

Fra : Vangok

Dato : 04-05-01 08:20

> [...]
bagen
>(under 30tkm). Den bliver du ikke ked af...

Hej igen. Ok, jeg er blevet tilbudt en "lettere tunet" Fireblade fra ´93,
til 106.000 kr. Er det for gammelt? Jeg har også hørt at de gamle Fireblades
(´92-´94) er sjovere at køre på; noget med at motoren ligger lidt længere
tilbage i stellet, så den er lettere at lave wheelies på? Og hvad er
Fireblades "ømme punkter", hvis den har nogen?
MVH Troels.

Fra : Michael K.S.

Dato : 04-05-01 08:42

On Fri, 4 May 2001 09:19:56 +0200, "Vangok" <Svbg@andeby.com> wrote:

> Hej igen. Ok, jeg er blevet tilbudt en "lettere tunet" Fireblade fra ´93,

Hmm lettere tunet,find lige ud af hvad der menes med det.

>til 106.000 kr. Er det for gammelt?

Synes du ikke selv at 106 kkr er lidt vel meget for en 8 år gammel
MC,der derudover er tunet ?? Det synes jeg og da jeg ved at den årgang
typisk ligger på 27-30 kkr i Tyskland,kunne det måske svare sig at
hente en der og så selv indregistrere,værd at undersøge

> Jeg har også hørt at de gamle Fireblades
>(´92-´94) er sjovere at køre på

Afhænger meget af hvad man opfatter som sjov,jeg vil sige jow,men
nemmere at køre er den bestemt ikke,den er ubetinget lidt af et
wheeliemonster hvorfor de senere årgange blev dæmpet lidt,forstået på
den måde at cyklen fik bedre (nøgternt set) køreegenskaber,men for
hardcorefans også lidt kedeligere.Den har nu altid været temmelig
livlig i fronten p.g.a 16"-tommer forhjulet,først rettere på den nye
model.

> Og hvad er
>Fireblades "ømme punkter", hvis den har nogen?

Den har ikke så mange (det er jo en Honda),men gearkassen har altid
været lidt udsat på dem,specielt netop fordi mange har øvet
monokørsel på dem,tjek også alle lejer grundigt (specielt kronrør og
baghjulsleje),derudover mest småting

Fra : Vangok

Dato : 04-05-01 09:00

Michael K.S. skrev i meddelelsen >Hmm lettere tunet,find lige ud af hvad der
> [...]
>typisk ligger på 27-30 kkr i Tyskland,kunne det måske svare sig at
>hente en der og så selv indregistrere,værd at undersøge

Jeg ved ikke om det er dyrt, på MC-basen står de til ca. det samme. M.h.t.
danskafgift, hvordan finder man ud af hvor stor afgiften er?
MVH Troels.

Fra : Michael K.S.

Dato : 04-05-01 09:09

On Fri, 4 May 2001 09:59:31 +0200, "Vangok" <Svbg@andeby.com> wrote:

>Jeg ved ikke om det er dyrt, på MC-basen står de til ca. det samme.

Okay,har ikke lige tjekket de danske priser,men ofte på så gamle
cykler kan det godt svare sig at hente en i Tyskland i stedet,og så
selv indreg. Sidste år ledte jeg længe efter en CBR600 herhjemme,men
de lå alle 5-10 kkr højere (uden afgift) end det jeg selv kunne hente
en i Tyskland til, så det gjorde jeg så .Ved en indreg. var der
ligeledes ca. 5-10 kkr at spare også.Værd at tage med i givet fald.

>M.h.t.
>danskafgift, hvordan finder man ud af hvor stor afgiften er?
> MVH Troels.

Ring til T&S,ofte vil de forlange en kopi af den originale
reg.attest,men undertiden kan de lokkes til udtale sig alene på basis
af model/årg./km-tal.

-M

Fra : Vangok

Dato : 04-05-01 09:31

> [...]

>Ring til T&S,ofte vil de forlange en kopi af den originale
>reg.attest,men undertiden kan de lokkes til udtale sig alene på basis

Ok, jeg vil prøve at ringe til T&S, for en ca.-afgift. Tak for inputs´ne.
MVH Troels.

Fra : Armand

Dato : 04-05-01 14:28

Michael K.S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en

> Den har ikke så mange (det er jo en Honda)

Netop dét er da en fejl!

--
Armand. (Hondahader)

Fra : Michael K.S.

Dato : 04-05-01 15:56

On Fri, 4 May 2001 15:28:26 +0200, "Armand"
<armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

>Netop dét er da en fejl!

Aha,du mener det er en fejl, at den ikke har så mange fejl )),
nå ja så kan man da bare købe sig en Skruttezuki.Havde forøvrigt min
egen Skrutte-klon startet op i dag,og ovenikøbet kørt en lille tur på
den også....no. 88 ræse rundt på de små villaveje

>Armand. (Hondahader)

Jeg tror simpelthen ikke på det længere.... )

-M

Fra : Armand

Dato : 05-05-01 00:30

> Jeg tror simpelthen ikke på det længere.... )

Holddakæft hvor du så skule have hørt eder og forbandelser da jeg skulle
møve karbunader på 4½'eren igår!
Jeg brugte nok samme tid som det har taget mig at bygge to motorer ud
af hver sit stel
Men nu kører den - således at jeg har kunnet erfare de første
reperations-fornødenheder (á nye kronrørslejer uden "centerposition" og
efterspænding/ompakning af cyl. og topstykke!)

Forøvrigt er modellen til min store overraskelse en 360°-ers, og det
taget i betragtning går den dejligt vibrationsfrit!

--
Armand.

Fra : Henrik Lynnerup

Dato : 07-05-01 08:07

> [...]
>
> Forøvrigt er modellen til min store overraskelse en 360°-ers, og det
> taget i betragtning går den dejligt vibrationsfrit!

Jaja....det er sikkert svært på sådan en Honda, men husker du ikke din gamle
GPZ900...........!!

/Henrik, GPZ900R

Fra : Armand

Dato : 07-05-01 16:04

Henrik Lynnerup <henrik.lynnerup@asdo.dk> skrev i en

> Jaja....det er sikkert svært på sådan en Honda, men husker du ikke din
> gamle GPZ900...........!!

Husker OG mindes

Så forøvrigt en 87'er til salg for 2200,- DM (= 8.000,- kr!) - Hvad kan
brugt værdien og dermed afgiften være på så'en en ka'l :-/

Nå det får vente. Nu er det CB 450 det står på

--
Armand.

Fra : Troels Nielsen

Dato : 07-05-01 16:45

Hej Armand. Hmm, kender du nogle gode sider med brugt-kværne i Tyskland?
Hilsen Troels
GS750&Moving Up

Fra : Michael K.S.

Dato : 07-05-01 16:50

On Mon, 7 May 2001 17:45:10 +0200, "Troels Nielsen"
<troels.nielsen@pc.dk> wrote:

>Hej Armand. Hmm, kender du nogle gode sider med brugt-kværne i Tyskland?

Ja han gør og han ville sikkert sige :

www.mobile.de

(Der er bl.a masser af Blades ) ).

-M

Fra : Frasier

Dato : 04-05-01 08:42

"Vangok" <Svbg@andeby.com> wrote in message

> [...]
> tilbage i stellet, så den er lettere at lave wheelies på? Og hvad er
> Fireblades "ømme punkter", hvis den har nogen?

Hej Troels

Det er en smagssag om det er for gammelt! Nogle vil hellere have en ny skoda
frem for en ældre mercedes, og omvendt!
Hvis du er til racermaskinerne og gerne vil op i den øvre kubikklasse
ligesom mig, så ville jeg ikke "nøjes" med en cbr 600, selvom det uden tvivl
er en god maskine.
Jeg har en 95' fireblade med 35.000 km på bagen uden svaghedstegn. Min
kammerat har en fireblade fra 92 med (så hudt jeg visker) 55.000 km på
bagen, også uden svaghedstegn andet end alm vedligeholdelse + problem med
tunpotte med kæmpe gennemløb. Har læst på nettet om en gut der har kørt
250.000 km på en fireblade.
Det er en smagssag og ingen kan vælge for dig! Synes du bedst om 600'eren så
køb den! Synes du bedst om 900'eren så køb den.

Frasier

Fra : Flemming Petersen

Dato : 04-05-01 09:03

[snip]
> [...]
> tilbage i stellet, så den er lettere at lave wheelies på? Og hvad er
> Fireblades "ømme punkter", hvis den har nogen?

Jeg har selv et fejeblad fra 93 som jeg er meget glad for. Jeg har haft den
1½ år nu og der har ikke været nogen problemer med den. Da jeg købte
den, havde den gået lidt over 30kkm og nu nærmer den sig 51kkm. Den har
været på bane 3 gange ialt 7 dage, og det vildste der har været, var 2 skæve
skriver (ja jeg bremsede for meget)

Wheelies, tja. Løfte forhjulet = let, holde det oppe er straks noget andet,
men det hænger jo nok mest på rytteren ;^)

Der er ikke rigtig nogen "ømme punkter", men der nogle ting man skal være
opmærksom på.

Den er ikke født med affjedring til en person på 90 kg unden læder, nok
nærmere 60. Jeg har fået WP fjedre i forenden og har en WP dæmper bagi
og det passer en del bedre.

Et 17" forhjul skulle gøre den meget mere stabil når man går ind i sving,
men
man kan godt leve med det originale 16½.

Også det sædvanligere for RR cykler: Det er svært at lave være med at
køre for hurtigt og den er dyr i forsikring.

Mvh
Flemming Petersen
CBR 900 RR

Fra : Vangok

Dato : 04-05-01 09:06

Hej Flemming. Jeg er "heldigvis" en lille gut på 178cm/75 kg, så den
affjedringen passer sikkert lige til mig. (c: Hmmm, hvad betaler I andre i
kasko+ansvar på sådan en Fireblade?
MVH Troels.

Fra : Frasier

Dato : 04-05-01 09:17

> Hej Flemming. Jeg er "heldigvis" en lille gut på 178cm/75 kg, så den
> affjedringen passer sikkert lige til mig. (c: Hmmm, hvad betaler I andre
> kasko+ansvar på sådan en Fireblade?
> MVH Troels.

5500,- årligt incl kasko med selvrisiko på 6800,-(ville kun være 3400,- hvis
jeg var ældre end 30 mener jeg)

Så iøvrigt denne på dba.dk
"Honda CBR 900RR Fireblade, '94, km 20.000, nyt bagdæk, carbonudst., meget
velh., m.pl., kr 88.500 Bording "

Frasier

Fra : Vangok

Dato : 04-05-01 09:26

> [...]
>
>Så iøvrigt denne på dba.dk
>"Honda CBR 900RR Fireblade, '94, km 20.000, nyt bagdæk, carbonudst., meget

Din forsikring lyder ikke voldsomt dyr. Hvilket selskab er det? Jeg køber
Den Blå Avis i eftermiddag, men selvom det er hundesvært vil jeg forsøge at
væbne mig med tålmodighed, til den rigtige cykel dukker op. (c:
MVH Troels.

Fra : Frasier

Dato : 04-05-01 10:28

> [...]
at
> væbne mig med tålmodighed, til den rigtige cykel dukker op. (c:

Runa tjek selv runa.dk
Desværre kan ikke alle blive forsikret der!

Frasier

Fra : Brian

Dato : 04-05-01 17:20

Så iøvrigt denne på dba.dk
"Honda CBR 900RR Fireblade, '94, km 20.000, nyt bagdæk, carbonudst., meget
velh., m.pl., kr 88.500 Bording "

Frasier

Hmm det kan oxo være for billigt!!!!

Brian W.
" som gerne ville eje en Honda RR, men som ikke lige kan hive 100k op af
lommen"

--
**** W.A.F ****

Fra : Frasier

Dato : 04-05-01 18:26

"Brian" <brian.W@mail.stofanet.dk> wrote in message

> Hmm det kan oxo være for billigt!!!!

Tjah, men hvis nu manden har fået et bud fra en forhandler der var endnu
lavere!(aner ikke hvad de tilbyder!)
Jeg synes at forhandlerne ikke rigtig kan finde ud af hvad priserne for de
brugte fireblade's skal være.
Så finder man en 95 til 150k, så finder man en 95 til 120k med stort set
samme antal km på bagen.
Hvor skal prisen ligge? Skal den følge et vist tab/år? eller skal de
ligefrem stige eftersom en ny fireblade koster 225k(ved godt vi snakker en
ny model, men det er stadig en fireblade)?

Frasier

Fra : Flemming Petersen

Dato : 04-05-01 14:36

[snip]
> Hej Flemming. Jeg er "heldigvis" en lille gut på 178cm/75 kg, så den
> affjedringen passer sikkert lige til mig. (c: Hmmm, hvad betaler I andre
> kasko+ansvar på sådan en Fireblade?

[snip]

Nu er jeg i den dyre kategori. Jeg er 22 år bor i KBH og har "kun" kørt
skade frit i 2½ år, men jeg er sluppet meget billgt!

Jeg gir 12.500 hos runa, med lidt over 6k i selvrisiko. TopSnademark
ville have 23k, men det var før de begyndte at kigge HK/vægt forhold.

[snip]
"Honda CBR 900RR Fireblade, '94, km 20.000, nyt bagdæk, carbonudst., meget
velh., m.pl., kr 88.500 Bording "
[snip]

Så har du ikke lyst til at gi 90k for min 93'er der har gået lidt under 51k
vel?

Mvh
Flemming Petersen
CBR 900 RR

Fra : Vangok

Dato : 07-05-01 08:09

Hejsa Flemming. Hvor i landet bor du? Hvad for en lakering har Bladen? Hvor
langt har den gået? Er den i god stand?
Hilsen Troels.

Fra : Flemming Petersen

Dato : 07-05-01 18:40

[snip]
> Hejsa Flemming. Hvor i landet bor du? Hvad for en lakering har Bladen?
Hvor
> langt har den gået? Er den i god stand?
> Hilsen Troels.

[snip]

Jeg bor på amager (København S). Den er hvid rød blå/lilla.
Her er et link til mc-poolen, hvor der er en i samme farver:
http://www.mcpoolen.se/mc/nya-h-92-cbr900rr-fireblade.html

Den har gået små 51kkm Jeg har lige renoveret affejderingen på den i begge
ender.
Den er skal lige ha' stilletventiler og justeret karbonader, nyt kædekit og
nye dæk.
Jeg regner med at få ordnet det hele om 2 - 3 ugers tid.

Flemming Petersen
CBR 900 RR som er til salg

Fra : Armand

Dato : 04-05-01 14:55

Vangok <Svbg@andeby.com> skrev i en

> Og hvad er Fireblades "ømme punkter", hvis den har nogen?

At de næsten ikke kan låses godt nok!
Fireblades er nok noget af det mest tyvetækkeligt man overhovedet kan
anskaffe sig

--
Armand.

Fra : Peter Sindrup

Dato : 04-05-01 21:33

Vangok skrev i meddelelsen ...

> Hej igen. Ok, jeg er blevet tilbudt en "lettere tunet" Fireblade fra ´93,
>til 106.000 kr. Er det for gammelt?

Personligt ville jeg ikke røre en brugt tunet MC (eller bil, for den sags
skyld) med en ildtang.
Hvordan tror du den er blevet kørt at den tidligere ejer?

Peter

Fra : Marius

Dato : 04-05-01 08:13

Hejsa Troels...

....og hvis jeg var dig, så ville jeg købe min VFR....bedre cykel findes ikke
!
Meeeeen 100.000,-....?????? Nej, det er 5.000,- for lidt !!

Go´ weekend !!
Mvh.
Marius

Fra : Vangok

Dato : 04-05-01 08:31

Marius skrev i meddelelsen <9ctkst$llg$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
ikke
>!
>Meeeeen 100.000,-....?????? Nej, det er 5.000,- for lidt !!

Hvad årgang? Km? Farve?
MVH Troels.

Fra : Marius

Dato : 04-05-01 10:21

> Hvad årgang? Km? Farve?
> MVH Troels.

> Årg. -93.......55.000 km.....rød m. sølvstaff.......nok ikke landets
billigste....men bestemt en af landets absolut flotteste og mest velholdte
!!!!

Du ka´ ringe 20306530, såfremt du vil høre nærmere !!....og ellers go´
weekend !!
Mvh.
Marius

Fra : Vangok

Dato : 08-05-01 09:37

Ok Marius, men jeg har bestemt mig for en Blade.
Hilsen Troels.

Fra : Frasier

Dato : 04-05-01 18:29

"Marius" <thrige@mail.tele.dk> wrote in message
> Hejsa Troels...
>
> ...og hvis jeg var dig, så ville jeg købe min VFR....bedre cykel findes
ikke

Jo! en fireblade :)

Frasier
- En fireblade i skridtet er bedre end et glashus!

Fra : Marius

Dato : 05-05-01 04:32

Hejsa Fraiser......

Nu vil jeg æde min gamle hat på, jeg har kørt mere Fireblade end du har kørt
VFR !

Så spar du dine floskler !!

Mig kan du ikke imponere !!.....osse pengene i betragtning.....osse på
længere sigt !!

Og forresten så en go´ weeekend
Mvh.Marius

Fra : Frasier

Dato : 05-05-01 08:52

> Hejsa Fraiser......
>
> Nu vil jeg æde min gamle hat på, jeg har kørt mere Fireblade end du har
kørt
> VFR !

Nådada, jamen så har du jo nok ret! (ironi)

?

> Mig kan du ikke imponere !!

Aldrig prøvet på!

?

> Og forresten så en go´ weeekend
> Mvh.Marius

Når der findes en smiley, som ser sådan her ud :), efter en sætning skal du
nok tage det der står med et gran salt. Tænk at flegne sådan ud fordi jeg
skriver at jeg synes bedre om fireblade'n end om vfr'en.
Du har måske fået det forkerte ben ud ALT for tidligt af din seng?

Frasier

Fra : Marius

Dato : 05-05-01 11:43

Hejsa Fraiser.....

Sorry jeg glemte disse her:

Dem skulle der ha´ været nogle stykker af !!

.....og helt ærligt, så fik jeg ikke det forkerte ben ud af sengen....eller
for tidligt !!

Jeg var faktisk på vej i seng efter en "ordentlig" tur i byen !!

....og det var skrevet i ironi !! (jeg er bestemt ikke til "ævleri" omkring
sådanne emner)

Så hermed en lille "undskyldning" !!

.....så du du står til en øl, hvis vi engang mødes.....jeg er fast inventar
til Thy-træf + Skagen !!

.....fortsat go´ weekend !!

Mvh.
Marius (med to Panodiler i munden)

Fra : Frasier

Dato : 05-05-01 17:50

> Så hermed en lille "undskyldning" !!

Accepted :)

> ....så du du står til en øl, hvis vi engang mødes.....jeg er fast inventar
> til Thy-træf + Skagen !!

Øvsan, det er ikke lige hverdag jeg kommer forbi disse kanter :(

> ....fortsat go´ weekend !!

Tak i lige måde :)

Frasier

Fra : Armand

Dato : 05-05-01 12:13

> [...]
synes
> bedre om fireblade'n end om vfr'en.
> Du har måske fået det forkerte ben ud ALT for tidligt af din seng?

Vi motorcyklister er væsentligt mere mærkefanatiske end bilister og
andre borgergrupper, hvorfor der ofte opstår sådanne udfald i debatter
motorcyklister iblandt.
Den der "flegner ud", er den der ikke erkender sin egen mærkefanatisme
og derved indser muligheden for at andre har det på akkurat samme måde
med deres foretrukne!!!

--
Armand (der forøvrigt ikke fatter Honda-ejere)

Fra : boe

Dato : 05-05-01 12:57

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message

> Armand (der forøvrigt ikke fatter Honda-ejere)

Nej, det gør du sikkert ikke. Og hvorfor gør du så ikke det? Jeg svarer lige
selv, så jeg er sikker på at svaret bliver rigtigt:
du ved så meget om motorcyklers mekanik, at du naturligvis har en
overvældende interesse for at skrue - ellers ville du ikke kunne indsamle al
denne viden. Derfor er du skide bitter over at en Honda aldrig går i
stykker, så du dermed aldrig får chancen for at opnå samme ekspertviden om
Hondaer som du har opnået om andre mærker. Der er med andre ord skrevet
tykke bøger, om dét som du ikke fatter (Honda manualer).
Du er kort sagt en bitter mand - og det lader du gå ud over Honda. Tsk,
tsk...skam dig.

Hov, jeg havde nær glemt dem her

Bo, VF1000F

Fra : Armand

Dato : 05-05-01 23:39

boe <bem@NOSPAMbellesystems.com> skrev i en

> [...]
> Derfor er du skide bitter over at en Honda aldrig går i stykker, så du
> dermed aldrig får chancen for at opnå ekspertviden om Hondaer

GRIL

>................. Der er med andre ord skrevet tykke bøger, om dét
> som du ikke fatter (Honda manualer).

GRILL

> Du er kort sagt en bitter mand - og det lader du gå ud over Honda.

Jo, jo!
Jeg har jo fornyligt begrundet mit forhold til Honda'erne, hvorfor jeg
ikke behøver at besudle dette gennemførte indlæg med seriøsitet

Forøvrigt så HAR jeg skruet i Honda. Faktisk mere end nogensinde, og
forøvrigt i denne uge

--
Armand.

Fra : Frasier

Dato : 05-05-01 17:53

> [...]
> Den der "flegner ud", er den der ikke erkender sin egen mærkefanatisme
> og derved indser muligheden for at andre har det på akkurat samme måde

Har læst ovenstående et par gange nu, og kan ikke rigtig finde ud af om du
mener at jeg var "udflegneren" ?

> --
> Armand (der forøvrigt ikke fatter Honda-ejere)

Flegner du ud nu ? :)

Frasier

Fra : Armand

Dato : 05-05-01 23:41

> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message
> Har læst ovenstående et par gange nu, og kan ikke rigtig finde ud af
> om du mener at jeg var "udflegneren" ?

Tjaeh :-/
Nu var jeg jo så tilpas diplomatisk at skrive "den der", for ligesom at
spidde folks egne små mærke-racistiske tilbøjeligheder i almindelighed,
så du får ikke noget specifikt ud af mig

> Flegner du ud nu ? :)

Ja! Men jeg gør det af godt hjerte for at i to skulle få noget at stå
sammen om !
Men det er jo ikke nødvendigt alligevel, ser jeg

--
Armand (fortabt Honda-hader)

Fra : Frasier

Dato : 06-05-01 06:35

> [...]
> spidde folks egne små mærke-racistiske tilbøjeligheder i almindelighed,
> så du får ikke noget specifikt ud af mig

Godt nok, jeg var lige ved at tro at det var mig du mente :)

Frasier

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 04-05-01 18:11

> [...]
> andet. Budgettet siger 100.000 kr, hvad kan man få for det? Jeg tænker på
> noget i henretning af Fireblade, GSXR, CBR ell. lign.

Hvorfor ikke noget nyt ?, til 100 k må det da , IMHO,være muligt

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Morten Christensen

Dato : 05-05-01 11:27

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@image.dk> wrote in message
> Hvorfor ikke noget nyt ?, til 100 k må det da , IMHO,være muligt

Tjae... En Suki GSX600F for eksempel?

En dejlig maskine, alsidig og letkørt. Lækker design, 2 års garanti og alt
det lir' der....

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Vangok

Dato : 07-05-01 08:04

Jo, jo. En GSXF er da en dejlig kværn, men skal det være vildt, skal det
være vildt. Men samtidig må det gerne holde mere end et par mdr., og en
Fireblade kan nok gøre jobbet, når man kommer fra en GS750. (o:
Hilsen Troels.