Gæstebog
Fra : Gert Vous

Dato : 10-06-04 14:55

Hej folks
Jeg skal til afsluttende eksamen som multimediedesigner på
mandag.
I den forbindelse skal jeg bruge en samble eller et link til en
"gæstebog", som jeg kan redesigne. Jeg har allerede een,men
problemet er, at den er lavet i flash Pro (som jeg ikke på
nuværende har haft råd til at anskaffe). Så en anden mulighed er,
at jeg kan sende den til en af jer, der muligvis kan gemme den i
MX og returnere den til mig?
Venlig Hilsen
Den travle

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bo Dudek

Dato : 11-06-04 07:05

[...]

>at jeg kan sende den til en af jer, der muligvis kan gemme den i
>MX og returnere den til mig?

jow jow, send løs

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : mischa wraber

Dato : 11-06-04 09:34

> [...]
> nuværende har haft råd til at anskaffe). Så en anden mulighed er,
> at jeg kan sende den til en af jer, der muligvis kan gemme den i
hej
Du må gerne få min som jeg i sin tid købte på nettet for 10$ og selv
redesignede eller sende den du har og jeg kan konvertere den til mx.
Du kan se min på www.beatsafari.dk. Den kører med php.
its up to you.
/mischa