Bowle med hvidvin?
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 10-06-04 14:17

Jeg skal lave en bowle til velkomstdrink til en grillfest, jeg har en del
halvtør/tør hvidvin stående, derudover hører der vel frugtstykker til i
sådan en (jordbær, kiwi, melon), men er der nogle som har forslag til hvad
der mere skal i, gerne noget der gør den mindre sur/tør.

På forhånd tak for hjælpen.
mvh.
Christian

Fra : Gert Krabsen

Dato : 10-06-04 15:24

Hvad med den gode gamle:

halvt hvidvin, halvt hyldeblomstdrik, halvt danskvand.

/Krabsen

--
Sendt via Opera.
www.krabsen.dk

Fra : anders

Dato : 10-06-04 15:32

"Gert Krabsen" wrote

> Hvad med den gode gamle:
>
> halvt hvidvin, halvt hyldeblomstdrik, halvt danskvand.

Fantaen med hyldeblomst og lemon er rigtig god at blande med!

Fra : Inger Pedersen

Dato : 10-06-04 16:12

"anders" <junk@xotfjerndette.dk> skrev i en meddelelse
..

> Fantaen med hyldeblomst og lemon er rigtig god at blande med!

Tja, jeg ville nu foretrække æblemost og danskvand.
- Men danskvand er vi da i det mindste enige om

Hilsen Inger

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-04 17:03

> halvt hvidvin, halvt hyldeblomstdrik, halvt danskvand.

Hvordan vil du blande, så der er halvdelen af tre forskellige ting? :)

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Gert Krabsen

Dato : 10-06-04 17:04

Ingen problem - efterhånden som man drikker det, kan man få alle
regnestykker til at gå op!

/Krabsen

Fra : thomas andersen

Dato : 11-06-04 10:25

"Christian Skau Pedersen" <christiansp@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> sådan en (jordbær, kiwi, melon), men er der nogle som har forslag til hvad
> der mere skal i, gerne noget der gør den mindre sur/tør.

har just holdt konfirmation og da serverede vi

1 flaske hvidvin
1 flaske prosecco (evt. champagne)
ca 1 liter rød sodanvand

blandes sammeni en bowle med friske frugt stykker (kiwi, stjernefrugt,
ananas)
og isterninger

kan varmt anbefales.

Thomas