Skal i på nogle vrag med store fish, dybde~
Fra : Timo J

Dato : 10-06-04 12:17

Hej - Ja nu er mine eksamer snart overstået ( d. 14 ) og så skal jeg lidt ud
at fange nogle fisk, og havde tænkt mig at køre lidt rundt i danmark for at
fange de store kæmper ( hvis jeg kan fange dem! ) Dette ville jeg bla. gerne
gøre på vrag på dybder mellem 0-30 meter ( til bunden )...

Så derfor ville jeg lige høre om der var nogle af jer som ved i skal på et
vrag med store fish ( torsk, sej , osv.. ), hvor jeg evt. kunne komme
med.... Da jeg jo ikke bruger flasker på disse dyk, kan jeg jo ikke være
makker med nogle på turen, til gengæld fylder jeg meget med alle mine
harpuner - Normalt foregår det på den måde at vraget markeres med en
bøjer i hver ende af vraget, således at jeg har en chance for at finde det,
så dropper jeg i vandet som første mand og bliver generelt i vandet til
sidste dykkerpar kommer op ! eller kræfterne slipper op... Er der behov for
det, så prøver jeg at skyde en enkelt eller to fisk til aftensmaden, hvis
rekkordfisken ikke viser sig med det samme..... Til gengæld håber jeg at
flaskedykkerene holder god afstand til bunden således at jeg kan se hvad jeg
laver når jeg svømmer ind/tæt på vraget.....

Alt info er velkomment !

--
Venligst / Best Regards

Timo Jattu

Scandinavian Diving Import
WWW.S-D-I.DK
WWW.SPEARFISHING.DK - WWW.FREEDIVING.DK
WWW.UW-RUGBY.DK - WWW.SCUBADIVER:DK

Fra : Søren

Dato : 10-06-04 13:17

>for at fange de store kæmper ( hvis jeg kan fange dem! ).

Så må man håber at de kære dykkere, der også vil være på vraget, ikke bliver
forvekslet med en rekordfisk

M.v.h. Søren Neubert