Græs mellem fliserne.
Fra : Susanne Jensen

Dato : 10-06-04 11:53

Hvordan fjerner jeg græs mellem fliserne på taressen?
Det må helst ikke være giftigt, da jeg har hund.
Susanne Jensen
sogd@mail1.stofanet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-04 12:15

On Thu, 10 Jun 2004 12:52:41 +0200, "Susanne Jensen"
<sogd@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hvordan fjerner jeg græs mellem fliserne på taressen?
>Det må helst ikke være giftigt, da jeg har hund.
>Susanne Jensen

Hej Susanne. Prøv at kigge på de svar du fik på samme spørgsmål d.
7/6.

Mvh. Brian
--
http://www.brinch.it - Life of Brian
Hent Webgallery V3 her.

Fra : Mads

Dato : 10-06-04 12:21

> [...]
<sogd@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hvordan fjerner jeg græs mellem fliserne på taressen?
>Det må helst ikke være giftigt, da jeg har hund.

Hvad var der galt med alle de svar du fik sidst du spurgte ?
( for 3 dage siden )

Fra : ulla

Dato : 11-06-04 19:07

Jeg har givet mit råd i din forrige tråd

Fra : Per A. Hansen

Dato : 10-06-04 16:35

"Susanne Jensen" <sogd@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan fjerner jeg græs mellem fliserne på taressen?
> Det må helst ikke være giftigt, da jeg har hund.

Et par supplerende ideer. (Roundup er ikke giftig for hunde.)
Lav en lugeklo af et lille skaft ved at skrue en krog op
i den ene ende og spids den til, så den passer til
mellemrummet mellem fliserne.

Eller anvend en flad stålbørste i en el-boremaskine - helst med
elektronisk omdrejningsregulering. Den er fin til at rense op.

Per A. Hansen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-06-04 08:59

"Per A. Hansen" <xper.hansen@get2net.dk> wrote in message

> "Susanne Jensen" <sogd@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Et par supplerende ideer. (Roundup er ikke giftig for hunde.)

Hvordan ved du det ?
Hælder du det i dens vandskål ?

--
mvh/rg. Christian