ny, brugt, motor. Hvor??
Fra : Jimmi Wolff

Dato : 09-06-04 21:15

Hej NG

Jeg leder efter en motor til en kawazaki zzr 250 fra '96.

Hvor kan jeg finde sådan en brugt??

Nogen der ved om der kan sidde andre motore på??

M.V.H
Jimmi

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 10-06-04 09:27

Jimmi Wolff wrote:
> Jeg leder efter en motor til en kawazaki zzr 250 fra '96.
>
> Hvor kan jeg finde sådan en brugt??

Har du tjekket LC-racing i Rønnede? De har, hmm, meget til at ligge på
lager...

Tlf 56711323 eller deres hjemmeside http://www.lcracing.dk

Deres priser er godtnok lidt høje - overvejet om du kan finde en hel cykel i
f.eks. Tyskland?

--
mvh Rasmus Neckelmann
http://royal.flof.dk/rasmus

Fra : Armand

Dato : 10-06-04 22:35

Rasmus Neckelmann <mullen@mailme.dk> skrev i en

> [...]
> lager... Tlf 56711323 eller deres hjemmeside http://www.lcracing.dk
>
> Deres priser er godtnok lidt høje - overvejet om du kan finde en hel cykel

Jeg er bange for at 2½'eren er ligeså unik for det danske marked, som den
GSXR250, hvis salgssucces at den skulle ride med på

--
Armand.