Andet multimedie
bentjuul 3670
Kodak PhotoCD igen, igen.
Fra : Madsen

Dato : 04-05-01 00:43

Hej,

Sad lige og surfede lidt og ramlede ind i en side hvor Kodak PhotoCD
er beskrevet på dansk og synes lige jeg ville smide linket herind, da
vi jo har snakket om det er par gange efterhånden.

Se evt. her:

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Ninzen

Dato : 04-05-01 18:10

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev

> [...]
> er beskrevet på dansk og synes lige jeg ville smide linket herind, da
> vi jo har snakket om det er par gange efterhånden.

Og her er masser af andet at hente.
Lidt let sommerlæsning:

http://www.mkdata.dk/photoshop/index.htm

Måske?

--
Venlig hilsen Ninzen

Fra : Madsen

Dato : 04-05-01 20:56

"Ninzen" <Ninzen@ofir.dk> skrev:

> Og her er masser af andet at hente.
> Lidt let sommerlæsning:
>
> http://www.mkdata.dk/photoshop/index.htm
>
> Måske?

Jo det ender med man skal have trukket en forlængerledning
ud på græsplænen ;)

Der er nemlig en del at hente på den side.

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 05-05-01 00:04

On Fri, 4 May 2001 19:10:06 +0200, "Ninzen" <Ninzen@ofir.dk> wrote:

>Og her er masser af andet at hente.
>Lidt let sommerlæsning:
>
>http://www.mkdata.dk/photoshop/index.htm
>
>Måske?

Jeg må ned til boghandleren i morgen. Jeg har ganske vist Photoshop
6-biblen, men den er så stor, så man kun læser det, man lige søger
efter.
--
Venlig hilsen Kirsten