DMC starter indsamling
Fra : Rolf Skovløkke

Dato : 04-05-01 00:38

I forbindelse med den igangværende sag, hvor Mosten MC har fået besked om at
de ved Mosten Race Day skal bede både Hells Angels og Bandidos om at tage
vestene af inden indgang, og at Harley Davidson Club DK ved et internt
arrangement er blevet præsenteret for tilsvarende krav, har DMC valgt at
fortsætte sagen over for myndighederne.
Et forbud mod rygmærker, sådan som politiet nu søger at pratisere er, efter
DMC's overbevisning i strid med de grundliggende principper i Grundloven §79
og derfor søges al mulig støtte til at få dette slået fast over for vore
myndigheder.
Dette synspunkt er iøvrigt blevet bekræftet af en juraprofessor, som har
tilbudt DMC bistand - og indtil nu: uden beregning.
Skal vi fortsætte, så skal der penge på bordet for at sagen kommer videre..
DMC har derfor valgt at starte at en indsamling med henblik på at få det
juridiske fundament til at gennemføre sagen.

Har du interesse i sagen eller ønsker at støtte den økonomisk, så vil du på
DMC's hjemmeside ( www.dmc-org.dk ) kunne finde yderligere oplysniger herom
fredag den 04. maj efter klokken 18.

Har du bemærkninger eller kommentarer til sagen, så bedes de mailet direkte
til mig på:
skovloekke@dmc-org.dk
da mange indlæg her på NG'en p.t. ikke kan hentes hos mig selv om de kun er
1-2 døgn gamle.

mvh
Rolf Skovløkke

Fra : Thomas Jensen

Dato : 04-05-01 01:51

Det er for latterligt.
Hvis dette gennemføres, sidestiller politiet lovlydige rygmærkerbærende
klubber med HA og Bandidos.
Dette er ikke fair mener jeg.

Et rygmærke gør ikke folk kriminelle, og det fjerner ikke det "kriminelle"
gen bare fordi man fjerner rygmærket !

Desuden synes jeg da ikke der er problemer med HA og Bandidos til træf, jeg
har ikke oplevet det, har I ??

De er flinke nok og har aldrig generet mig.

Thomas Jensen
XJ 600s div ´96

"(De fleste) Motorcyklister er sgu mere fornuftige ! "

Fra : james

Dato : 04-05-01 12:47

DMC får min støtte, også økonomisk. I tillæg, skriver jeg til politichefen i
Randers og "inviterer" ham til at få sine folk til at anholde mig...da jeg til
den tid har et eller andet sted ifra; skaffet mig et rygmærke. Tænk at efter
alle disse år uden, at der skulle en politichef til at få mig i sådan én!
....men frihed er frihed.

Da de kom for jøderne, sagde jeg ikke noget, da jeg ikke er jøde.
Da de kom for sigøjnerne, sagde jeg ikke noget, da jeg ikke er sigøjner,
Da de kom for de homoseksuelle, sagde jeg ikke noget, da jeg ikke er
homoseksuell,
Da de kom efter de katolske præster, sagde jeg ikke noget, da jeg er
protestanisk,
.....nu står de udenfor, hvem skal protestere?

halv-citat fra en tysk teolog, henrettet 1944.

Mød op i Randers!

-james

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 04-05-01 16:14

Jeg tror nok at politiet bruger med tid på ballade til fodboldkampe, så skal
de vel også af med deres rygmærker..... not. Det er vel ikke det mærke som
får dem til at gøre som de gør.
Har myndighederne ikke andet at lave, end at være efter os konstant?
Det næste er vel, at vi ikke må have vores MC'er med til træf..........

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : røde

Dato : 05-05-01 07:47

Bliver der en demonstration i Randers ???

Hvis ja Hvornår og hvor ???

Jeg vil med glæde samle gutterne og komme. MED rygmærke.

Hvad fanden bilder de sig snart ind. Forbyder de også fans i at lægge deres,
F.eks, FCK trøjer inden fodboldkampene ???Næææ vel. Nu må de sku ta sig
sammen....polletiet )

Venlig hilsen røde SJUKKERNE MC HORNBÆK