audiovox 250
Fra : "BonzO"

Dato : 03-05-01 23:38

hej alla glada Danskar !
ju kanske kan Ni hjälpa mig jag har köpt telefonen Audiovox 250 (en liten kul grej) jag har jobbat i köpenhamn i 5 månader och har använd telefonen med taletid kort men nu är jag tillbaka i sverge och telefonen är låst till sonofon. Jag vet att jag kan öppna den om en månad men vill använda telefonen, (behöver en telefon) eller måste jag köpa en ny telefon bara för en månad. :((
Kan någon hjälpa mig ??
1000tack
/Jerry

Fra : Thiemer

Dato : 20-05-01 10:57

Når telefonen er 6 måneder skal du ringe til sonofon, oplyse telefonens IMEI
nummer og bede om koden til simlåsen. IMEI numnmeret finder du ved at taste
#*06#

Mvh

Thiemer