I må gerne grine .....jeg griner nemlig se~
Fra : K

Dato : 09-06-04 14:44

Jeg har købt mig en funklende ny PGO 110 ccm idag, til den bette sum af 15
K, jeg måtte bare have noget der kan køre på 2 hjul i denne sæson ...tihih,
jeg går jo og sparer op til en ordentlig mc ( over 100 K ) som skal købes i
2005 eller 2006, jeg har længe kigget på mc'ere til 20 - 25 K som ville
kunne løse en midlertidig iver for 2 hjul, men intet har været godt nok, har
nu forgæves ledt i 4 måneder efter noget. Nå men idag "kom jeg så til" at
købe sådan en 110 ccm fætter, jeg ved godt at det eneste den har til fælles
med en rigtig mc er nummerpladen, men skidt hvis den kan løse mine A - B
problemer så er det fint nok

Med løftet venstre-hilsen til Scooterfolk og andet godtfolk herinde !
( traditionen tro så forventer jeg ikke at MC'isterne hilser ...tihih )

--
V.H K

Fra : Flemming Kold

Dato : 09-06-04 14:50

Vi griner, og venter med at hilse til 2005 - 2006...

Men tillykke alligevel.

F.Kold, Kawasaki ZZR 1100

--
Everything goes wrong...

Fra : Gasse

Dato : 09-06-04 14:55

Tillykke med svinet

Gasse / WildWildWest MC

Fra : K

Dato : 09-06-04 14:58

"Flemming Kold" <fkold@FJAERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse

> Vi griner, og venter med at hilse til 2005 - 2006...
>
> Men tillykke alligevel.

Takker .....
hov, fonemmer jeg et lille vink der, eller er det bare en kroget finger ?

Fra : Steen Egeberg

Dato : 09-06-04 15:04

> Med løftet venstre-hilsen til Scooterfolk og andet godtfolk herinde !
> ( traditionen tro så forventer jeg ikke at MC'isterne hilser ...tihih )
>
> --
> V.H K

Måske hvis du gi'r den en 3-bars turbolader, et par Scorpion-potter, lidt
ram-air og sænker den ?
--
Steen Egeberg
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : K

Dato : 09-06-04 15:12

"Steen Egeberg" <*mitnavn*@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Måske hvis du gi'r den en 3-bars turbolader, et par Scorpion-potter, lidt
> ram-air og sænker den ?

Nu er hverken turbo eller ram-air velegnet til en membranmotor, men det
første der skal ske når den har været til 1000 km eftersyn er helt klart et
Malossi-tunkit og en tun-udstødning

Lidt sjov i gaden skal der jo være

Fra : jacob johansen

Dato : 09-06-04 20:19

> Nu er hverken turbo eller ram-air velegnet til en membranmotor, men det
> første der skal ske når den har været til 1000 km eftersyn er helt klart
> [...]

Jaja men pas nu på kørekortet.... det er samme regler for Mcér, biler og
scootere der er plader på...... 70% for stærkt og man mister "pappet"....

men tillykke med din micro mc....

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 09-06-04 20:56

jacob johansen wrote:

> Jaja men pas nu på kørekortet.... det er samme regler for Mcér, biler
> og scootere der er plader på...... 70% for stærkt og man mister
> "pappet"....

Det er_lidt_ mindre en 70% på motorveje , allerede fra 160 km/t er det
bye-bye kort !

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : K

Dato : 09-06-04 21:21

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er_lidt_ mindre en 70% på motorveje , allerede fra 160 km/t er det
> bye-bye kort !

Ja det med de 160 km/t lader jeg jer andre om ...tihi, jeg skal vist være
glad hvis jeg får "dyret" over 100 km/t ...så mit kørekort er kun i
farezonen i byerne

Fra : anders majland

Dato : 10-06-04 11:49

> Det er_lidt_ mindre en 70% på motorveje , allerede fra 160 km/t er det
> bye-bye kort !

Per 1/6 er det "kun" 60% der skal til (eller de 160 - whatever comes
first)

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : K

Dato : 09-06-04 21:27

"jacob johansen" <jjo@nospamstofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jaja men pas nu på kørekortet.... det er samme regler for Mcér, biler og
> scootere der er plader på...... 70% for stærkt og man mister "pappet"....

Jup, dog er faren ikke så stor for fartovertrædelser som på 45'erne ( fyord
her i gruppen ) det bliver dejlig at kunne køre hhv. 50, 60, 70, 80 og 90
km/t i Aalborg og omegn på lovlig vis

Ydermere kan jeg forhåbentlig have knejterne bagpå ( tror de sidder bedre på
scooteren ), de var ikke så meget for at sidde bagpå hverken RS125'eren og
GSXF600'eren imens jeg havde disse.

> men tillykke med din micro mc....

Takker

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 10-06-04 10:49

jacob johansen griflede i
> Jaja men pas nu på kørekortet.... det er samme regler for Mcér, biler
> og scootere der er plader på...... 70% for stærkt og man mister
> "pappet"....

Næsten.... Tumperne har jo sat det ned til 60% pr. 1. juni..... ;-(

--
Hygge...
Daniel

Fra : Danny

Dato : 09-06-04 16:17

Tillykke :)

Hvad skal der egentlig til at kørekort, for at må køre den? skal det være
MC?

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-04 17:18

> Hvad skal der egentlig til at kørekort, for at må køre den? skal det være
> MC?

Ja,

Hilsen
Lars

Fra : K

Dato : 09-06-04 16:24

"Danny" <asda@ass.me> skrev i en meddelelse

> Tillykke :)

Tarrkk

> Hvad skal der egentlig til at kørekort, for at må køre den? skal det være
> MC?

MC kørekort - lille

Fra : Kim Olsen

Dato : 09-06-04 21:37

> Med løftet venstre-hilsen til Scooterfolk og andet godtfolk herinde !
> ( traditionen tro så forventer jeg ikke at MC'isterne hilser ...tihih )
>
> --
> V.H K

Det kan faktisk ske at en halvblind MC kører forveksler os med en MC og
hilser

Kim Olsen

Geely Boss 150cm

Fra : K

Dato : 09-06-04 21:50

"Kim Olsen" <kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan faktisk ske at en halvblind MC kører forveksler os med en MC og
> hilser

Hehe ...det skal du ikke regne med, MC'ister bruger enorm mange resourcer på
ikke at komme til at hilse forkert, husk du og jeg ligner jo "øverter" i
gadebilledet ...tihih

Over til noget helt andet :
Der må da kunne laves en dansk nyheds scootergruppe så vi ikke forstyrrer
MC-folket ?

Fra : Scooteristen

Dato : 09-06-04 22:29

> Der må da kunne laves en dansk nyheds scootergruppe så vi ikke forstyrrer
> MC-folket ?

Den er jeg med på.

mvh

Scooteristen