Ostmark
Fra : Michael Holm

Dato : 09-06-04 10:48

Hej NG

Vi er en flok på 10 personer der har booket Havgus til en tur til
Ostmark her i weekenden.
Der er desværre et par stykker der er ramt af sygdom så der er nogle få
pladser ledige.
Afgang torsdag aften kl. 18.00 fra Grenaa og hjemkomst Søndag aften.

Der dykkes efter den enkeltes dykkers certificering og der er mulighed
for Nitrox fyldning på Havgus.

Turen koster ca. 1200,- inkl. luft; ikke Ilt til Nitrox, mad er inkl.

Vil du med på denne tur, hvor der er mulighed for noget godt vrag
dykning, så lad mig det vide.

MVH Holm

Fra : Allan Jensen

Dato : 09-06-04 12:49

....det er godt nok noget af en omvej for at komme på Ostmark hva´ ?

Til gengæld er det billigt (ironisk).

God tur alligevel.
mvh. Allan

Fra : Michael Holm

Dato : 09-06-04 15:59

ØH omvej? Det er da kun for ænderne.

Billigt Ja det bliver 2,26 kr./min på bunden
der til kommer helt gratis alt den dejlige dekotid.

Dette er tænkt som et tilbud til alle dem der
råber op om at de aldrig kommer på noget godt vrag dykning.
Her er alt arrangeret så prisen er vel rimelig nok.

Der bliver bundet på vraget og det eneste der skal gøres er
at tage udstyret på og gå ca. 2m for at hoppe i vandet.
Når så du kommer op kan du bare sige hvilken EANX du vil
have på dine flasker til næste dyk,
så vil besætningen prøve at ramme den EANX du ønsker.

Fra : Allan Jensen

Dato : 10-06-04 09:31

....jeg ser nu at det er 3 dage, prisen er ok, sorry.