Hjælp med oversættelse af et ord.
Fra : HHR

Dato : 09-06-04 09:04

Hvem ved hvad en vippearm hedder på tysk, altså den lille ting som i en
motor får en ventil til at åbne og lukke.

MVH HHR

Fra : Søren O

Dato : 09-06-04 10:25

"HHR" <hevy@mail1fjerndette.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem ved hvad en vippearm hedder på tysk, altså den lille ting som i en
> motor får en ventil til at åbne og lukke.
>
> MVH HHR

Gruss gott

Muligvis er kipphebel den korrekte betegnelse

/Søren O.

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 09-06-04 12:21

Søren O wrote:

> Gruss gott
>
> Muligvis er kipphebel den korrekte betegnelse

Google er ganske enig m. dig...

--
mvh Rasmus Neckelmann
http://royal.flof.dk/rasmus

Fra : HHR

Dato : 10-06-04 08:57

Det var lige det jeg skulle bruge, så tak for det.

HHR