Pris ge3 ti 200.
Fra : Ole Hansen

Dato : 09-06-04 00:21

Jeg har lige købt et pow 5900xt kort det glæder jeg mig til.
mit "gamle ge3 ti 200" her jeg tænkt at sælge til en af mine kammerater for
200kr er det for meget?.
kortet fejler ikke noget men kan ikke leve op til hvad jeg kræver af 3D
grafik.
Er 200kr ok?.
OBH.

Fra : Jens Gregersen

Dato : 09-06-04 00:46

[klip]

> Er 200kr ok?.

Ja, jeg synes 200,- er en fair vennepris. Du vil sikkert heller ikke kunne
få ret meget mere for det ellers, men det er bestemt en rimelig pris.

[til en anden gang: post i markedsgrupperne, når det er handel (også
prisforespørgsler) du snakker om. dk.marked.privat.edb.intern ville være den
rette gruppe at få en vurdering i]

--
Jens Gregersen, 9670 Løgstør
Fjern dyret ved henvendelse via mail

Fra : N´far

Dato : 09-06-04 01:03

"Ole Hansen" <kirsten-olefjern@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige købt et pow 5900xt kort det glæder jeg mig til.

pow = prisoner of war
pov = point of view
hehe..

> mit "gamle ge3 ti 200" her jeg tænkt at sælge til en af mine kammerater
for
> 200kr er det for meget?.

Godt køb. Altså dit. Personligt ville jeg *kun* sælge et "gamle ge3 ti 200"
til 200.-kr men
100.-kr.,
hvis jeg skulle købe det. :)

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-04 08:43

Hejsa

Jeg tilslutter mig de to andre og siger at det er en OK pris. Alternativet
er jo et GF4 Ti-4200 men så er prisen også steget 3 - 4 gange, altså en
600 - 800kr. brugt. Så 200kr. for et GF3 er yderste fair.

--
Hilsen
Anders

Byt ---(a)--- med @