"Matthias H Matthiessen" <matthiessen SNABELA dioder.dk> skrev i en
meddelelse news:40c68b1e$0$247$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Solvang" <Solvang@paradisFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> news:kypxc.2022$Y12.1951@news.get2net.dk...
> > Nogen her der har erfaring med dette produkt??
> >
www.powercommandor.com
> >Hej.
> Jeg har for ca. en måned siden fået en monteret på en Honda VFR 800.
> Motorcyklen gik meget urolig ved lave omdrejninger. Rørte man gassen det
> mindste, steg eller faldt motorens omdr. med ca.1500 omdr. Jeg skulle
derfor
> regulere hele tiden for at holde en konstant fart. Først ved hastigheder
> over 100 kmt. faldt der ro over den.
> Powercommanderen blev monteret hos Dot-enginering i Førslev ved Haslev.
Der
> blev kørt 130 km på testbænken og lavet 42 testkørsler før den var korrekt
> indjusteret. Idag kører maskinen næsten som en karburator-maskine.
Hehe - så er det godt jeg ikke har indsprøjtning
*LOL*
> Efter monteringen har jeg nu 1 hk mindre end før, men da den trækker bedre
i
> lavt område end før, betyder det at den når topfart ca 1 sek. hurtigere.
> Pris incl. 4 timers test og et nyt KN. luftfilter: 61oo,- Det lyder måske
> dyrt, men jeg har fået en helt "ny" motorcykel.
Jeps - folk snakker altid om max hk, men mellemområdet er 1000 gange
vigtigere, da det er der man bevæger sig det mest af tiden (men mindre man
kører touringkørsel).
Jeg ville gerne ofre 5 hk på toppen, hvis jeg fik 10 til i bunden og
mellemområdet
mvmch
christian