powercommandor
Fra : Solvang

Dato : 08-06-04 21:44

Nogen her der har erfaring med dette produkt??
www.powercommandor.com

Fra : Eg Egemarke

Dato : 09-06-04 03:07

Du mener vel :

http://www.powercommander.com/

Og både ja og nej har aldrig haft een selv, men flere af "rødderne" har
sådan een på deres nyere Mc med indsprøjtnings anlæg, den skulle være
specielt go når der er andre potter på end de originale, da man ikke bare
liiige kan dyse det hele om til de nye potter som med en karburator mc.

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-04 04:59

"Solvang" <Solvang@paradisFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen her der har erfaring med dette produkt??
> www.powercommandor.com
>

> Mvh
>
>Hej.
Jeg har for ca. en måned siden fået en monteret på en Honda VFR 800.
Motorcyklen gik meget urolig ved lave omdrejninger. Rørte man gassen det
mindste, steg eller faldt motorens omdr. med ca.1500 omdr. Jeg skulle derfor
regulere hele tiden for at holde en konstant fart. Først ved hastigheder
over 100 kmt. faldt der ro over den.
Powercommanderen blev monteret hos Dot-enginering i Førslev ved Haslev. Der
blev kørt 130 km på testbænken og lavet 42 testkørsler før den var korrekt
indjusteret. Idag kører maskinen næsten som en karburator-maskine.
Efter monteringen har jeg nu 1 hk mindre end før, men da den trækker bedre i
lavt område end før, betyder det at den når topfart ca 1 sek. hurtigere.
Pris incl. 4 timers test og et nyt KN. luftfilter: 61oo,- Det lyder måske
dyrt, men jeg har fået en helt "ny" motorcykel.
Hilsen Matthias.

Fra : Christian Knudsen

Dato : 12-06-04 14:33

"Matthias H Matthiessen" <matthiessen SNABELA dioder.dk> skrev i en
meddelelse news:40c68b1e$0$247$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]

> blev kørt 130 km på testbænken og lavet 42 testkørsler før den var korrekt
> indjusteret. Idag kører maskinen næsten som en karburator-maskine.

Hehe - så er det godt jeg ikke har indsprøjtning *LOL*

> [...]
> Pris incl. 4 timers test og et nyt KN. luftfilter: 61oo,- Det lyder måske
> dyrt, men jeg har fået en helt "ny" motorcykel.

Jeps - folk snakker altid om max hk, men mellemområdet er 1000 gange
vigtigere, da det er der man bevæger sig det mest af tiden (men mindre man
kører touringkørsel).
Jeg ville gerne ofre 5 hk på toppen, hvis jeg fik 10 til i bunden og
mellemområdet

mvmch
christian

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 13-06-04 21:39

Christian Knudsen wrote:

> [...]
> mindre man kører touringkørsel).
> Jeg ville gerne ofre 5 hk på toppen, hvis jeg fik 10 til i bunden og

Hej Christian.

Personligt bruger jeg da netop mellemområdet til touring, to på + masser af
bagage.

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen