Klidkiks til lowcarb-folket!
Fra : Helle [4550]

Dato : 08-06-04 21:37

Hej alle LC'ere

Jeg fandt nogle fantastiske klidkiks i den lokale helsekostbutik.

Pr. 100 g
Kulhydrat 31,3 g
Kostfibre 44,7 g
= Netcarb -13,4g

Kiksene er norske og hedder "Helse-klibrød".

mvh Helle

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 08-06-04 22:34

[Helle [4550] | Tue, 8 Jun 2004 22:37:12 +0200]

>Kulhydrat 31,3 g
>Kostfibre 44,7 g
>= Netcarb -13,4g

Jeg beklager at komme malurt i bægret, men i Danmark (og det meste af
Europa), kan du være sikker på at når kostfibre IKKE er angivet som en DEL
af kulhydraterne, men angivet for sig selv, kan du IKKE trække dem fra.

Eller sagt på en anden måde: Et indhold af mindre end 0 kulhydrater, er
simpelthen ikke muligt...

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : elisabeth

Dato : 08-06-04 23:51

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> af kulhydraterne, men angivet for sig selv, kan du IKKE trække dem fra.
>
> Eller sagt på en anden måde: Et indhold af mindre end 0 kulhydrater, er

Jeg tror, det var ment som en joke, René....... jeg grinede da...

Elisabeth

Fra : Marie-Louise

Dato : 19-07-04 13:20

> Kiksene er norske og hedder "Helse-klibrød".
>
> mvh Helle

Har prøvet dem i forbindelse med Pernille Aalunds 10 kg - 10 uger kur. De
mætter godt, men smager som tovværk (synes jeg...)

Marie-Louise

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-04 13:53

Marie-Louise wrote:

> Har prøvet dem i forbindelse med Pernille Aalunds 10 kg - 10 uger
> kur. De mætter godt, men smager som tovværk (synes jeg...)
>
> Marie-Louise

Hej

Kan du i korte træk fortælle, hvad Pernilles kur går ud på ?

På forhånd tak

Mvh

Tina