ati x800XT er på vej.....
Fra : mofo

Dato : 08-06-04 21:18

www.tekheads.co.uk fik dem hjem i dag, er selvfølgelig væk igen, men rart at
vide at de begynder at ankomme til forhandlerne.....nice!

Glæder mig ....

claus

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-04 21:44

Der er flere rundt om, der har fået dem fra f.eks. Tyskland. Jeg har set
flere danske test af dem

--
Hilsen
Anders

Byt ---(a)--- med @

Fra : Dr.Ralph

Dato : 08-06-04 22:22

Kan I ikke sige til, når der kommer nogen 800XT med dual DVI ?

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : ct

Dato : 09-06-04 00:32

MSI Radeon RX800 PRO er med dual DVI - vist nok...

Fra : Dr.Ralph

Dato : 09-06-04 14:29

> MSI Radeon RX800 PRO er med dual DVI - vist nok...

Jamen er det AGP og ikke PCI-E ?

Håner SATEN-EDME det er Dual DVI med AGP - så jeg ikke behøver købe Nvidia,
der er både dyrere og kræver 2 molex stik, som jeg ikke har - da mine 10
molex stik allerede er brugt op mere end 1 gang :)

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : ct

Dato : 11-06-04 12:21

> Jamen er det AGP og ikke PCI-E ?

ja det er agp...

Fra : Dr.Ralph

Dato : 11-06-04 14:44

On Fri, 11 Jun 2004 13:21:13 +0200, ct wrote:

> ja det er agp...

Men på MSI's website findes det ikke - kun et med DVI og VGA stik ikke et
med dual DVI ????????

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : mofo

Dato : 11-06-04 19:59

http://www.evendi.de/static-preisvergleich/evendi2/Hardware/Grafikkarten_Radeon_X800/MSI_Radeon_RX800_PRO.html

måske en fejl.....

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-04 12:07

"mofo" <clausFJERN@kjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse

http://www.evendi.de/static-preisvergleich/evendi2/Hardware/Grafikkarten_Radeon_X800/MSI_Radeon_RX800_PRO.html

> måske en fejl.....

Billedet viser i hvert tilfælde en VGA + en DVI, men måske der er en adaptor
med, til "VGA til DVI", men det vil vel give noget forringelse....

Lars B

Fra : Dr.Ralph

Dato : 12-06-04 13:53

> Billedet viser i hvert tilfælde en VGA + en DVI, men måske der er en adaptor
> med, til "VGA til DVI", men det vil vel give noget forringelse....
>
> Lars B

Adapter er komplet ubrugeligt - signalet bliver ikke digitalt ved at
anvende en adapter fra analog til digital - kun den anden vej er muligt.

Under alle omstændigheder er adaptere noget jeg slet ikke vil kunne
acceptere i et kort til 4.000 kr

Tror desværre det bliver Nvidia 6800 dual DVI :(

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-04 14:06

> Adapter er komplet ubrugeligt - signalet bliver ikke digitalt ved at
> anvende en adapter fra analog til digital - kun den anden vej er muligt.

Det var det jeg mente :)

> Under alle omstændigheder er adaptere noget jeg slet ikke vil kunne
> acceptere i et kort til 4.000 kr

Helt enig... jeg forstår heller ikke hvorfor de ikke laver alle kort med
dual DVI, i stedet for VGA + DVI, når de sagtens kunne gøre det, og så bare
vedlægge en adaptor til VGA...

> Tror desværre det bliver Nvidia 6800 dual DVI :(

"Desværre"? Er det på grund af prisen du mener desværre?! :)

Det har jo vist sig at selv 6800U kan køre med bare en molex...

> --
> Kind Regards/Venlig hilsen
> Dr. Ralph

Lars B

Fra : Dr.Ralph

Dato : 13-06-04 11:31

> "Desværre"? Er det på grund af prisen du mener desværre?! :)

Nej, fordi den kræve 2 molex stik.
og jeg har 12 interne enheder i mit kabinet, og kun 10 molex stik - så
løber in i problemer der :)

> Det har jo vist sig at selv 6800U kan køre med bare en molex...

Jamen, hvis dette er korrekt (jar selv læst om det, men ved ikke om dette
viil køre stabilt) er det lækkert - men hvad nu hvis det ikke kører stabilt
med kun 1 molex sat til ?

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-04 15:55

> Nej, fordi den kræve 2 molex stik.
> og jeg har 12 interne enheder i mit kabinet, og kun 10 molex stik - så
> løber in i problemer der :)

Jeg har lidt samme problem, men løser det ved at splitte strømmen til et par
harddiske...

> Jamen, hvis dette er korrekt (jar selv læst om det, men ved ikke om dette
> viil køre stabilt) er det lækkert - men hvad nu hvis det ikke kører
stabilt
> med kun 1 molex sat til ?

Hvis du er tålmodig, så skal jeg gerne smide en bekræftelse på om det funker
med 1 molex, når PNY engang får taget sig sammen til at få smidt nogle kort
i retnningen af SHG!

> --
> Kind Regards/Venlig hilsen
> Dr. Ralph

Lars B

Fra : Dr.Ralph

Dato : 13-06-04 21:53

> Hvis du er tålmodig, så skal jeg gerne smide en bekræftelse på om det funker
> med 1 molex, når PNY engang får taget sig sammen til at få smidt nogle kort
> i retnningen af SHG!

Vil meget gerne høre fra dig ang. dette !

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Dr.Ralph

Dato : 12-06-04 13:54

On Fri, 11 Jun 2004 20:59:15 +0200, mofo wrote:

> http://www.evendi.de/static-preisvergleich/evendi2/Hardware/Grafikkarten_Radeon_X800/MSI_Radeon_RX800_PRO.html
>
> måske en fejl.....

ja, det tror jeg - kig på billedet - det viser 1 VGA og 1 DVI :(

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : ct

Dato : 09-06-04 00:23

> Kan I ikke sige til, når der kommer nogen 800XT med dual DVI ?

til

Fra : ct

Dato : 09-06-04 00:29

> Kan I ikke sige til, når der kommer nogen 800XT med dual DVI ?

Her, men det er nok alligevel ikke det du søger;

http://www.svethardware.cz/art_doc-20A2AD9CD3D6CDC8C1256EA6007FAFC4.html

det er PCI-E....

Fra : Brian Lund

Dato : 09-06-04 20:59

> www.tekheads.co.uk fik dem hjem i dag, er selvfølgelig væk igen, men rart
at
> vide at de begynder at ankomme til forhandlerne.....nice!
>
> Glæder mig ....

Jeg venter bare på at X600 kommer, så kan det være jeg orker at opgradere
fra mit 9500 Pro :)

Brian