Fedtsugninger
Fra : Jogster

Dato : 08-06-04 20:41

Hejsan..... Nogle der ved hvor man kan få en billig fedtsugning?? De steder
jeg er faldet over indtil videre vil alle have 12.000... Kan man ikke komme
længere ned?

Fra : Cat

Dato : 08-06-04 21:26

"Jogster" <Jogge@post7.tele.dk_remove> skrev i en meddelelse
> [...]
steder
> jeg er faldet over indtil videre vil alle have 12.000... Kan man ikke

Det kan man sikkert, men tør du? De lidt dyrere steder

- har rigtige anæstesilæger, der lægger bedøvelsen
- har mulighed for overnatning, om nødvendigt (og gør det ofte)
- tager ikke ekstra for korrektioner bagefter, hvis de er deciderede fejl og
forkert resultat
- tager til konferencer i internationale fora for at være up-to-date med
hvad der rør sig.
- er medlem af plastikkirurgernes brancheorganisation: Dansk Selskab for
Æstetisk Plastikkirurgi.

Du kan nå at fortryde det mange gange, hvis resultatet ikke bliver godt.

Tine

Fra : JH

Dato : 09-06-04 13:01

Cat wrote:
> [...]
> Æstetisk Plastikkirurgi.
>
> Du kan nå at fortryde det mange gange, hvis resultatet ikke bliver godt.

- og så skal du nok holde dig langt væk fra Jørn Ege,
hvis du vil have et pænt resultat.

JH

Fra : Jogster

Dato : 09-06-04 17:07

heh ja Jørn Ege skal jeg ikke i nærheden af.... Men ud over det så svinger
priserne fra 12.000 til 24.000 hvor man ved alle stederne bliver indlagt til
næste dag osv....

Vil jo gerne længere ned... Sidst jeg fik lavet noget, var ved Dalgas i
Herning, men de ønsker 18.000 for det... nedtur...