Må man male kåbeglas?
Fra : Boesen

Dato : 08-06-04 20:12

Vil bare lige høre om det er lovligt at jeg har malet mit kåbeglas? Se
profil på DFM.
--
Anders Boesen
Suzuki GSX-R400R

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 08-06-04 20:20

Boesen wrote:
> Vil bare lige høre om det er lovligt at jeg har malet mit kåbeglas? Se
> profil på DFM.

Haløjsa den er blevet flot !, tillykke med resultatet

Du behøver ikke at kunne kikke i gennem dit kåbeglas, faktisk _må_
kåbeglasset ikke være så højt at du skal kikke igennem det for at se vejen,
mener at det er 10 meter foran cyklen, så dit kåbeglas er lovligt.

Prøv i øvrigt at se "kåbeglasset" på en Ducati Paso

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Tommy Fer

Dato : 08-06-04 20:59

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> [...]
> kåbeglasset ikke være så højt at du skal kikke igennem det for at se
> vejen, mener at det er 10 meter foran cyklen, så dit kåbeglas er

Det må det sommænd godt, men så skal det være udstyret med en viske
anordning!! så snakker man vist goldwing eller lign.

Mvh Tommy Fer
Honda VFR400R
Polyteknisk MC Forening
4 Wheels moves your body, 2 wheels move your soul!

Fra : Martin Sørensen

Dato : 08-06-04 21:53

> Det må det sommænd godt, men så skal det være udstyret med en viske
> anordning!! så snakker man vist goldwing eller lign.

Jeg har set en del scootere med det..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-04 22:18

DET SKAL DU HAVE:

DEN ER VIRKELIG BLEVET FED! KANONT PAINTJOB !

kasper

Fra : Martin Sørensen

Dato : 08-06-04 22:20

> DET SKAL DU HAVE:

Skal _jeg_ have det?

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Flemming Nyboe

Dato : 08-06-04 23:11

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> wrote in message
> [Kasper]
>
> Skal _jeg_ have det?

Ja, åbenbart.
Så kan du lære det :)

--
VH Flemming Nyboe
www.dfmc.dk/flemming_nyboe

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-04 04:38

Man skal vist nylig have visker og vasker, når dets højde overstiger 40 cm.
Det har en kollega i hvert fald bildt mig ind engang, da han påstod, han har
dumpet i teorien pga. netop dét spørgsmål.
Jeg aner ikke om det passer, men jeg finder det meget sandsynligt.

Chris

Fra : Klynder

Dato : 09-06-04 02:13

"Boesen" <AndersboesenXXX@tiscali.dk> wrote in message

> Vil bare lige høre om det er lovligt at jeg har malet mit kåbeglas? Se
> profil på DFM.
> --
> Anders Boesen
> Suzuki GSX-R400R

Haha, jeg synes det ser fedt ud, men det sejeste er nu, at du har malet
den først, og prøver at finde ud af om det er lovligt bagefter

--
Mvh Mikael Klynder
XJ600N

Fra : S.G

Dato : 09-06-04 18:17

Flot. Kiggede osse en extra gang efter den ved Skovsøen i Torsdags :D
Det kåbeglas er ike ulovligt hvis det er det du er bange for