E-Mail
webnoob 5265
Hjælp
Fra : Jan Østergaard

Dato : 08-06-04 16:25

Når jeg forsøger at starte outlook 2000 får jeg følgende fejlsignatur:
AppName: outlook.exe AppVer: 9.0.0.2416 ModName: mso9.dll ModVer: 9.0.0.2812
Offset: 0001cbf0
og så lukker programmet, hvad kan jeg gøre, da jeg har nogle mails, som jeg
meget gerne vil have fat i.
Jeg har forsøgt at installere Office 2000 igen, for at lade den reparerer
evt. fejl, uden held.
Vil gemte mail ligge i en bestemt fil og kan man evt hente/finde dem?

På forhånd tak
Jan

---

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-06-04 17:05

Jan Østergaard skrev:

>Vil gemte mail ligge i en bestemt fil og kan man evt hente/finde dem?

De ligger i en *.pst

Fut: news:dk.edb.internet.software.mail+news, hvor spørgsmålet
hører hjemme, svar herpå bringes og der sikkert er nogen, der kan
hjælpe dig bedre.
--
med venlig hilsen Knud
Brug de specifikke grupper,ikke de generelle

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 08-06-04 17:08

> Fut: news:dk.edb.internet.software.mail+news, hvor spørgsmålet

du behøver da ikke sætte Fut på når det er i den rigtige gruppe ;-P

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-06-04 17:42

Ivan V. Klattrup skrev:

>du behøver da ikke sætte Fut på når det er i den rigtige gruppe ;-P

Hmm - kan være at jeg skal vågne, havde set det som værende i en
anden gruppe.

Undskylder overfor Jan Østergård.
--
Knud

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-06-04 19:14

Ivan V. Klattrup skrev:

> du behøver da ikke sætte Fut på når det er i den rigtige gruppe ;-P

Hvis man endeligt skal sige noget, må det være at "Hjælp" er et dårligt
valgt subj.

Jesper G. Poulsen

Fra : Jan Østergaard

Dato : 09-06-04 06:05

Ud over nogle personers forsøg på at belære folk, som er nye i denne gruppe,
om hvad de absolut ikke skal(selvom de læser forkert) over hvor dårlig ens
subj. er osv. Er der så ingen der har et kvalificeret bud på, hvad jeg ren
faktisk kan gøre ved mit problem??? Eller har jeg taget fejl af gruppen??
Et undskyld til Knud Gert Ellentoft, da jeg trak hans svar frem og som han
selv skriver, er han vågnet!

Mvh
Jan

---

Fra : Anders Lund

Dato : 12-07-04 16:09

Jan Østergaard wrote:

> Ud over nogle personers forsøg på at belære folk, som er nye i denne gruppe,
> om hvad de absolut ikke skal(selvom de læser forkert) over hvor dårlig ens
> subj. er osv.

Overskiften "Hjælp" er da også dårlig. Men nu når du reagere på det,
husker du det nok til en anden gang. At der så tages fejl af en gruppe,
kan jo ske for enhver.

> Er der så ingen der har et kvalificeret bud på, hvad jeg ren
> faktisk kan gøre ved mit problem??? Eller har jeg taget fejl af gruppen??

Hvis du prøver at reagere på det Knud han skrev (At det ligger i en .pst
fil), så kunne det være at der var nogen som kunne/gad hjælpe dig videre.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk