Salg af billet, privat
Fra : Rune Jensen

Dato : 08-06-04 16:24

Hej Gruppe

Har jeg ret hvis jeg siger at man ikke må sælge billetter til
arrangementer til mere end normal prisen? Altså hvis en person har købt
en festivals billet, må han ikek tage mere end han selv har givet.

Jeg har nemlig et problem, jeg skulle købe nogle billetter der var
udsolgt, så en annonce i Den Blå Avis, hvor en person solgte dem til
normal pris. Jeg mailede til personen, og sagde jeg gerne ville købe en,
han mailede tilbage og sagde at de kostede 600 mere en der stod i
annoncen og end normal prisen. Det kan da ikke være lovligt?

Venlig Hilsen
Rune

Fra : Rune Jensen

Dato : 09-06-04 10:45