Sommer Konference
Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 08-06-04 14:19

Sommer Konference
torsdag 29. juli - søndag 1. august i kbc

Robert Kayanja kommer for at betjene os i Guds kraft hele weekenden. På
denne måde kommer han igennem med det Gud har lagt på hans hjerte til at
viderebringe.

se ind på www.kbc.dk

--
Kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen.
http://jesusnyt.webbyen.dk

http://www.trojesus.webbyen.dk

Dagens bibelord fra http://JesusNet.dk:
"Strid troens gode strid, grib det evige liv, som du blev kaldet til."
(1 Tim 6,12)

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-06-04 19:23

"Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Robert Kayanja kommer for at betjene os i Guds kraft hele weekenden.

Jeg vil f.eks. gerne have istandsat min entré. Kan Robert Kayanja klare
det - evt. med lidt hjælp fra Guds kraft?

> På
> denne måde kommer han igennem med det Gud har lagt på hans hjerte til at
> viderebringe.

Og det ved du, fordi...?

--
-Jens B.

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 08-06-04 21:40

> "Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil f.eks. gerne have istandsat min entré. Kan Robert Kayanja klare
> det - evt. med lidt hjælp fra Guds kraft?

Du skulle jo selv gå tril møderne i kbc og tale med Ham.
Adr. finder du på www.kbc.dk
Det kunne være i kunne få en god samtale.

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 13-06-04 21:46

"Børge Højlund Jensen" skrev

[ ... ]

Børge - du er vist ikke helt klar over, at KBC forkynder Fremgangsteologi
(en vranglære).

Læs mere herom i indlæg ...

Date: 13. juni 2004 CET 22:43
Subject: Fremgangsteologi - Skal vi gøre noget for at blive anerkendt af Gud
?
2538 news:d03zc.13254$Vf.665099@news000.worldonline.dk

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 1000 Danish Kr. (around 140 US $), jump ...
2475 news:iBLxc.10366$Vf.570870@news000.worldonline.dk

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 13-06-04 22:24

"Jesus-loves-you" <John15.13@Heaven> skrev i en meddelelse
> "Børge Højlund Jensen" skrev
>
> [ ... ]

Nej det ved jeg ikke de gør.

--
Kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen.
http://jesusnyt.webbyen.dk

http://www.trojesus.webbyen.dk

Dagens bibelord fra http://JesusNet.dk:
"Se jer for og vær på vagt over for al griskhed, for et menneskes liv
afhænger ikke af, hvad det ejer."
(Luk 12,15 - 1. s e trinitatis)

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 14-06-04 13:08

"Børge Højlund Jensen" skrev

[ ... ]
> Nej det ved jeg ikke de gør.

Kære Børge,

Det er ALDRIG rart at blive anklaget for noget ...

Du må *tilgive* mig din broder, fordi jeg tillader mig at gå i rette med dig
mht. Fremgangsteologien.

Min stående ordre lyder: Et *rent* og *úforfalsket* Evangelium.

Bevares ... heri kan vi alle ramme ved siden af, men jeg har opdaget noget
interessant, og det er, at 1000 hoveder tænker bedre end blot et ...

Der er kommet ALVORLIGE klager fra mennesker i jeres omgangskreds ...

Forstå mig nu ret heri: En dag skal jeg (og andre) aflægge regnskab for vor
Far i Himlen, og jeg ved, at Han vil spørge mig: "Mogens, du så at der blev
begået úret overfor nogle mennsker, men du greb ikke ind og hjalp dem i al
deres afmagt. Se, på grund af dette, at du UNDLOD at gøre noget, opgav de
*troen på Mig* og gik fortabt! - Gå bort, du utro tjener!"

Og dét tør jeg ikke at have hængende på min samvittighed!

Derfor anmodes du om at indgå i teamet, hvor vi forsøger at belyse Bibelen
udfra alle mulige tænkelige og útænkelige synsvinkler, med henblik på - om
muligt - at finde *sandheden*. Jesus har lovet os, at *Sandheden* skal
FRIGØRE os (apropos Jesus ér Sandheden, John.8,32.36; 14.6)

Prøv alt, siger Paulus, og bevar det gode ...

Kom, min ven ... lad os STORME Himlen (Es.2,3) ...

Jeg har skrevet et indlæg om Fremgangsteologien, se ...

Date: 13. juni 2004 CET 22:43
?
2538 news:d03zc.13254$Vf.665099@news000.worldonline.dk

Prøv at læse det og forstå, hvori problemet for os at se er. Kom meget gerne
med kommentarer ...

Tag dig ikke af spotterne; vi ved jo hvorfra deres ånd kommer (Åb.12,10b).
Sæt dem eventuelt i dit kill-filter, *plonk* dem ...

Jeg vil meget, meget gerne høre dine kommentarer.

Kærlig hilsen din broder i Kristus Jesus,
File-number: 2551