Andet multimedie
bentjuul 3670
InDesign CS langsomt
Fra : Simon Justesen

Dato : 08-06-04 11:06

Hej gruppe!

Er det bare mig, eller er InDesign CS DK (3.0.1) utrolig meget langsommere
end InDesign 2.0.2 til visse ting?
Jeg har en bog på 215 sider, der består udelukkende af tekst, ingen billeder
ID 2.0.2 klarer at skifte brødtekststørrelse på hele teksten (gennem brug af
afsnitsformater) forholdsvist hurtigt, mens ID 3.0.1 er år og dage om det

Er der andre, der har samme problem med hastigheden som jeg? Det er
frustrerende
Jeg har prøvet både på Pentium 4 1.5, 1.6, 1.8 og en Celeron 2.8 GHz - alle
med Windows XP Pro (SP1)

Simon Justesen

Fra : Studio Smalbro

Dato : 08-06-04 21:46

CS'eren burde være hurtigere end 2'eren, men der er faktorer der kan spille
ind. Eks. hvis du har installeret Version Cue. Det sætter systemet meget ned
i hastighed. Det samme gør sig gældende for kvaliteten af preview. Hvis du
køer optimeret preview går det drønlangsomt.

Kh
Bjørn

Fra : Simon Justesen

Dato : 09-06-04 10:46

"Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i hastighed. Det samme gør sig gældende for kvaliteten af preview. Hvis du
> køer optimeret preview går det drønlangsomt.

Ups.. beklager den kom privat til dig, Bjørn, det var til gruppen
her....*mumler noget om morgentræthed*

Hej Bjørn,

Ja, jeg har også hørt at den skulle være hurtigere (Adobe siger det selv) -
så det undrer mig en del...
men jeg kører hverken Version Cue eller optimeret preview.. kun når jeg
tjekker det færdige resultat

Tror jeg prøver med en frisk installation uden 3.0.1-patchen

venlig hilsen,
Simon