Kill4him
Fra : MartiN

Dato : 03-05-01 22:05

Kære Gruppe:

Ja, siden kunne velsagtens ligeså godt have stået blank.
For ér man bandlyst, bliver det ikke bedre uanset hvad årsagen måtte
være -tværtimod værre, jo mere man protesterer. "Ulykken skyldes den
forkerte holdning til verden og livet iøvrigt... Det er forstokkelsen
og dens fordømmelse, der skildres her." Hvorfor jeg undlader angive
kilden til dette citat? Det må du nok spørge om.

"Enhver sag kan ses fra tre sider." Jødisk ordsprog.
Man turde være tosset -ud fra 'normale' kriterier at dømme- for at
give sig i kast med overvejelser af dén art: Det første offer, man i
sandhedens interesse må bringe, kaldes 'at udslette sin personlige
historie.' For hvilket fæ skal især kunne ytre sig frit?.. Er Jørgens
memoirer i sig selv ret spændende -så hvad med en epidemi?

"Kun ved at standse i tide kan ulykker undgås." Lao tse.
Det fortrin mennesket -ang. særlig evne til at lære af erfaringen- har
fremfor dyrene, kan også føre anselige forviklinger med sig. Personlig
havde jeg håbet, den del fandt sammen her, som ikke led af en udtalt
gribbementalitet. Saglig og redelig debat var min ganske hensigt. Dog
sligt kan ejheller den fortærskede kristelighed honorere.

"Herskere, der omgiver sig med kloge hoveder, vil ruinere landet."
Ja, hør, nu snakker han politik igen!.. Men partier, sekter eller
trosretninger -hvori består nu den store forskel? Hvad andre kalder
den babylonske forvirring er jo for Gud kun en leg. Ingen bør være i
tvivl om, at Kristus er frugten af Guds kærlighed til Jorden og dens
fremtidige beboere. For "stemmer skal veje, ikke tælle."..

--

Mvh, Martin. -:)

Fra : anderspj

Dato : 04-05-01 04:24

MartiN <paw@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3af1c807.19744559@News.tele.dk...
> [...]
> give sig i kast med overvejelser af dén art: Det første offer, man i
> sandhedens interesse må bringe, kaldes 'at udslette sin personlige

Du skriver:

> For hvilket fæ skal især kunne ytre sig frit?.. Er Jørgens
> memoirer i sig selv ret spændende -så hvad med en epidemi?

Du fiser af, NU, HELST!

Tror du, at du er smart?

Jørgen har, i modsætning til små studentikøse snotrøve som dig, modet til at
tale frit i dette åbne forum. Fjols!

> [...]
> gribbementalitet. Saglig og redelig debat var min ganske hensigt. Dog
> sligt kan ejheller den fortærskede kristelighed honorere.

Nåååååååååååååååååååååååh!!!!!!!

Go fuck yourself!

> [...]
> tvivl om, at Kristus er frugten af Guds kærlighed til Jorden og dens
> fremtidige beboere. For "stemmer skal veje, ikke tælle."..

Vrøvl.

--
Anders Peter Johnsen

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 04-05-01 12:42

"anderspj" <anderspj@post8.tele.dk> mælte sligt:

>Du fiser af, NU, HELST!
[...]
>Nåååååååååååååååååååååååh!!!!!!!
>
>Go fuck yourself!

Sådanne indlæg har absolut intet at gøre i denne gruppe, hverken ifølge
fundats eller almindelig sund fornuft. Hold venligst dine
modbydeligheder i dk.snak.mudderkastning.

Overrasket hilsen,

--
=-=-=-= "Kæmp for alt, hvad du har kært; dø, om så det gælder =-=-=-=
* Rasmus Underbjerg Pinnerup <> }{obbes (ICQ UIN="4070320") *

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 04-05-01 12:49

"anderspj" <anderspj@post8.tele.dk> mælte sligt:

>Du fiser af, NU, HELST!
[...]
>Nåååååååååååååååååååååååh!!!!!!!
>
>Go fuck yourself!

Sådanne indlæg har absolut intet at gøre i denne gruppe, hverken ifølge
fundats eller almindelig sund fornuft. Man kan sagtens formidle sine
synspunkter uden således at true, latterliggøre og fornærme andre
deltagere. Jeg er sikker på, at det ville glæde flertallet af denne
gruppes brugere, hvis sådanne indlæg kunne holdes til
dk.snak.mudderkastning, hvor de hører hjemme.

Overrasket hilsen,

Fra : anderspj

Dato : 04-05-01 13:52

Rasmus Underbjerg Pinnerup <hobbes@post1.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:tk55ftgl6dksth5l7bt3dul75qers5citv@4ax.com...
> [...]
> gruppes brugere, hvis sådanne indlæg kunne holdes til
> dk.snak.mudderkastning, hvor de hører hjemme.

Ok, den er hermed slettet.

Jeg bliver sk***sur, når jeg læser Martins header, som er en parodi på
Jørgens brugernavn og dertil ser, hvordan Martin synes at være hoppet med på
Eriks vogn med at jorde Jørgen.

Beklager mit "farverige" sprog og tonen i mit indlæg, men nogen MÅ reagere,
når et medlem af gruppen bliver jordet i den grad.

Jeg må konstatere at jeg finder Martins indlæg fuldstændig malplaceret i
denne gruppe, hvorfor jeg reagerer harskt.

Hvis han (og Erik) ikke gider at læse Jørgens Indlæg, kan de jo bare lade
være. Men at håne Jørgen er for lavt.

Anders Peter Johnsen

Fra : Erik

Dato : 04-05-01 15:19

"anderspj" <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg bliver sk***sur, når jeg læser Martins header, som er en parodi på
> Jørgens brugernavn og dertil ser, hvordan Martin synes at være hoppet med

Det er aldeles ikke min vogn, der er aldeles ikke nogen "ERIKS VOGN" andre
steder end i din vilde fantasi.

Erik

> [...]
> denne gruppe, hvorfor jeg reagerer harskt.
>
> Hvis han (og Erik) ikke gider at læse Jørgens Indlæg, kan de jo bare lade

Jeg kan have håned Jørgen i dine øjne, men Jørgen er gammel nok til at svare
for sig selv, og jeg mener 100 % skulle Jørgen have dig som Advokat er han
dårligt stillet.

Jeg mener ikke at have set et godt åndeligt indlæg, om en eller anden
nådegave, om genfødslen eller andet bibelsk lærdom.

kan du kun flyve op og skælde ud på alt du ikke forstår ??

Erik

Fra : anderspj

Dato : 04-05-01 16:08

Erik <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9TyI6.149$Qq2.24639@news.get2net.dk...

> "anderspj" <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> på
>
> Det er aldeles ikke min vogn, der er aldeles ikke nogen "ERIKS VOGN" andre
> steder end i din vilde fantasi.

Nej, sikkert ikke, men I har konsekutivt startet to tråde, hvor i begge
brokker jer over at Jørgen har skrevet om sig selv.

> [...]
svare
> for sig selv, og jeg mener 100 % skulle Jørgen have dig som Advokat er han

Jørgen fortæller ikke om sig selv for at du eller andre skal begynde at håne
ham.

Vi er en del gamle brugere af gruppen, der ved, hvor svært Jørgen kan have
det og derfor støtter op om ham, når folk som dig jorder ham.

Og du kan tro, jeg blander mig, når dèt sker.

> Jeg mener ikke at have set et godt åndeligt indlæg, om en eller anden
> nådegave, om genfødslen eller andet bibelsk lærdom.

Det stilles der ikke nødvendigvis krav om. Men du er jo velkommen til at
skrive noget begavet og åndeligt, hvis du altså er i stand til det.

> kan du kun flyve op og skælde ud på alt du ikke forstår ??

Hvad er det "jeg ikke forstår?"

Din "humor"?

--
Anders Peter Johnsen

Fra : Erik

Dato : 04-05-01 16:19

> Jeg bliver sk***sur, når jeg læser Martins header, som er en parodi på
> Jørgens brugernavn og dertil ser, hvordan Martin synes at være hoppet med

> Eriks vogn med at jorde Jørgen.

Jeg vil igen protestere, jeg har ingen interesse i at "jorde" Jørgen eller
andre, hvad
Martin skriver er Martins skrivelse og Jeg er ikke på hans voge eller han på
min.

> Hvis han (og Erik) ikke gider at læse Jørgens Indlæg, kan de jo bare lade
> være. Men at håne Jørgen er for lavt.

Der er eksistere ingen " han og Erik ", og det mit problem om jeg "gider "
læse Jørgens indlæg, det det vedkommer ikke dig.

Har du kommentar til andres indslag, bedes du undlade mig i dine ordfagre
kommentar om andres emner.

Erik

Fra : anderspj

Dato : 04-05-01 16:30

Erik <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:%JzI6.163$Qq2.27185@news.get2net.dk...

> på
>
> Jeg vil igen protestere, jeg har ingen interesse i at "jorde" Jørgen

Nå, ikke?

> eller
> andre, hvad
> Martin skriver er Martins skrivelse og Jeg er ikke på hans voge eller han

> min.

Det er så hele TO protester over eet og samme indlæg. Du kan jo altid
protestere en trdje gang, hvis du har lyst!

> Der er eksistere ingen " han og Erik ", og det mit problem om jeg "gider "
> læse Jørgens indlæg, det det vedkommer ikke dig.

Du kan tro at det vedkommer mig at du først læser Jørgens indlæg, som du
håner, hvorefter du tilmed beklager dig højlydt over at han skriver om sig
selv.

Ethvert fornuftsvæsen vil jo tænke:"Du KUNNE jo lade være at læse Jørgens
indlæg eller blot ignorere det." Men nej. Du sviner ham både til og beklager
dig derefter over ham.

Fra : Erik

Dato : 04-05-01 17:10

> Erik <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:%JzI6.163$Qq2.27185@news.get2net.dk...

> med

> Nå, ikke?

Nej, slet ikke !!

> på
>
> Det er så hele TO protester over eet og samme indlæg. Du kan jo altid
> protestere en trdje gang, hvis du har lyst!

Jeg har ikke protesteret imod Jørgens indlæg, jeg mener at er gruppeterapi
igang her på DLK, og det er ikke meningen med DLK

> [...]
> håner, hvorefter du tilmed beklager dig højlydt over at han skriver om sig

Hvori består denne "hån" du kæmpre så nidkær for, desuden er jeg 200%
sikker på at Jørgen kan tale for sig selv, det mangler du at lærer, før du
træker splinter ud.

> Ethvert fornuftsvæsen vil jo tænke:"Du KUNNE jo lade være at læse Jørgens
> indlæg eller blot ignorere det." Men nej. Du sviner ham både til og
beklager
> dig derefter over ham.

Mangler svar ???

desuden er denne diskution kedeligt og slut.

Erik

Fra : anderspj

Dato : 04-05-01 14:02

anderspj <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ct77h$h7g$2@news.inet.tele.dk...
> MartiN <paw@hotmail.com> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3af1c807.19744559@News.tele.dk...

Du skriver:

Du har en TEMMELIG arrogant og nedladende holdning over for andre mennesker.

Hvad er det du har ondt over ved at Jørgen fortæller sin historie?

Du kan da bare lade være at læse den.

Jeg forstår ikke dit problem.

Jeg forstår heller ikke at du derudover misbruger Jørgens brugernavn.

Hvorfor gør du det?

Hvor er det dog synd at du er blevet misforstået. Men tilgiv os, vi er jo
kun fæ, der mener at kunne ytre os frit...

Hvad er det egentlig du vil sige?

--
Anders Peter Johnsen

Fra : Erik

Dato : 04-05-01 15:06

> MartiN <paw@hotmail.com> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3af1c807.19744559@News.tele.dk...
> >
> Du skriver:

> Nåååååååååååååååååååååååh!!!!!!!
>
> Go fuck yourself!

Her vil jeg protestere mod det brugte ordforråd, det høre ikke hjemme
her på DLK, under nogen form.

Erik

Fra : anderspj

Dato : 04-05-01 16:13

Erik <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:2GyI6.146$Qq2.24663@news.get2net.dk...

> "anderspj" <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Her vil jeg protestere mod det brugte ordforråd, det høre ikke hjemme
> her på DLK, under nogen form.

Jeg HAR allerede reageret på Rasmus' klage over min sprogbrug, trukket
indlægget og skrevet et nyt, mere modereret indlæg.

Se Erik: Der kunne du muligvis lære noget om at rette egne fejltagelser.

Jeg har ikke sagt at jeg ikke begår fejltagelser, men i modsætning til dig
erkender jeg dem.

--
Anders Peter Johnsen