ASUS Radeon 9600 SE - defekt driver
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 08-06-04 09:56

Hej gruppe,

Jeg har en nevø, som har fået installeret et ASUS Radeon 9600 SE grafikkort
på sin computer med Windows XP som operativsystem.

Men af en-eller-anden grund kan han ikke spille Max Payne og Generals ...

(enten afbrydes programmet eller også låser det sig fast)

Jeg har undersøgt computeren og midlertidigt udskiftet grafikkortet med en
anden model (GeForce), og her virkede alting perfekt.

Fejlen må derfor udelukkede ligge i grafikkortet.

Den oprindelige driver-version er:

6.14.10.6378
12-08-2003

Denne forsøgte jeg at opdatere med et download fra www.asus.com (versionen
hed vist nok noget med 8001 lavet i maj måned i år)

Herefter gik alting i slow-motion (altså må driveren være defekt) !!!

-

Er der nogen, som kender noget til denne fejl ?

Og i så fald - hvad kan man gøre ?

Findes der en *god* driver, man kan downloade ?

På forhånd tak for hjælpen ...

Med venlig hilsen
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 1000 Danish Kr. (around 140 US $), jump ...
2233 news:Gb3sc.1684$Vf.53534@news000.worldonline.dk

Fra : Sune Storgaard

Dato : 08-06-04 12:12

Jesus-loves-you mumbled his insignificant opinion in:
Ebfxc.9933$Vf.521772@news000.worldonline.dk

http://www.ati.com/support/driver.html

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 08-06-04 20:41

"Sune Storgaard" skrev

> http://www.ati.com/support/driver.html

Tak Sune ...

(Jeg vender tilbage om en uges tid, dersom driveren ikke virker)

File-number: 2453

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 10-06-04 19:27

"Sune Storgaard" skrev

> http://www.ati.com/support/driver.html

Min nevø ringede i dag og sagde, at driveren virkede perfekt

2475 news:iBLxc.10366$Vf.570870@news000.worldonline.dk
(use http://www.google.dk/grphp )
File-number: 2503

Fra : Fa Min Tseng

Dato : 03-07-04 03:15

Jesus-loves-you <John15.13@Heaven> skrev:
> [...]
>
>Er der nogen, som kender noget til denne fejl ?
>
>Og i så fald - hvad kan man gøre ?
>
>Findes der en *god* driver, man kan downloade ?

Prøv at ta' kontakt til Asus. Det kan være de kan hjælpe dig. Det
koster jo ikke noget at spørge