Radeon 9600Pro problem
Fra : Bo

Dato : 08-06-04 09:50

Hejsa

Jeg har et Radeon 9600Pro siddende på Asus A7v600, men det giver mig
en del problemer.

I spil får jeg nogle underlige texture fejl og indimellem også i
WinXP. I nogle spil kan jeg "løse" det ved alt+tab, men det holder
cirka i 2 minutter. I WinXP har jeg næsten løst det ved at sætte
hardwareaccelerationen 3 trin ned.

Jeg har prøvet at installere de sidste nye drivere til bundkort og
grafikkortet, men intet hjælper. Heller ikke en nedsættelse af AGP
hastighed kan løse det.

Jeg har Rage3D Tweak kørende, men også uden er der problemer.

Er der er klog og venlig sjæl der kan hjælpe med løsningsforslag? Jeg
vil sætte stor pris på det! Jeg er naturligvis villig til at levere
den information I skal bruge, bare spørg.

Mvh
Bo

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-04 13:46

"Bo" <bo@_nospam_fodboldborde.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> WinXP. I nogle spil kan jeg "løse" det ved alt+tab, men det holder
> cirka i 2 minutter. I WinXP har jeg næsten løst det ved at sætte
Av mand.. Du er sgu god..

Jeg har haft prob med mit 9600 PRO kort også. Har skreven længere nede. Har
også underlig teksture fejl i windows og spil. Men det som var mest træls,
er at jeg bruger min puter med et tv kort som tv i sovevær. Og der var det
også helt grønt. Nu prøvede jeg lige som du havde skreven at sætte den 3 tak
ned i HardwareAcc. Og jo.. Nu kører den uden teksture fejl i windows.. Vildt
underligt... Men er selvfølgelig ikke optimalt, da den nu ikke kører særlig
hurtigt.. Men TAK.. Nu kan jeg se tv igen..

Har lagt mærke til, når min windows starter. Der hvor den loader windows
(den blå streg kører i bunden), der kan jeg også se at der er teksture fejl.
Nogæe stiblet striber ned af skærmen, der hvor der står WINDOWS XP. Gør din
også det?? - Så det må være en fysisk fejl på kortet, da windows jo ikke der
har startet driverne til skærmkortet endnu.. Har også prøvet at lave en ny
install af windows, og ved det aller første skærmbillede under install, var
der også teksture fejl, så må være kortet.. Men håber der sidder nogle kloge
hovede som ved om man lige kan skifte en dims og så kører det igen??

Men igen, tak fordi du fiksede mit TV..

/Kim
Randers