MC - Spisesteder
Fra : Mich@el

Dato : 03-05-01 21:59

Hejsa.

Med tanke på Det lette Off-Topic indlæg d. 1. maj, "WAY OT !!!!:
Restaurant i Svendborg..", har jeg tænkt lidt over at det måske kunne
være interessant at lave en "vejviser" for os MC`ister, Mht. gode
spisesteder her i landet.

Alt for ofte når jeg er ude og køre tur og ender i fremmede byer, så
bliver jeg sulten og Pga. manglende kendskab til byen, bliver det til en
gang fast-food, som er dyrt, usundt, og man bliver hurtigt sulten igen.

Jeg tænker på at vi alle kunne lave en "anbefaling" af gode, billige
spisesteder i "vores" by.

Jeg starter en tråd med navnet, "MC-Spisesteder i Danmark", og håber at
i Evt. vil følge op på emnet.

Hvis man husker at skrive Tlf. nummeret på spisestedet, kan man finde en
kørselsvejledning på http://www.krak.dk. og naturligvis bestille plads.

Jeg prøver at starte med min hjemby Nyborg, og laver det som jeg
forstiller mig at det kunne se ud.

Måske en af jer der har en MC-hjemmeside, kunne lave en "mad-side" med
de anbefalinger der måtte fremkomme her.

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Mich@el

Yamaha XV 1100 Virago
Med i NFN http://www.mc-nfn.dk/
Virago MC Club Danmark # 1101

Loud pipes saves lives

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 04-05-01 07:19

> Jeg tænker på at vi alle kunne lave en "anbefaling" af gode, billige
> spisesteder i "vores" by.

Og ikke mindst steder hvor man "passer ind" med læder/goretex og uglet hår

/A

Fra : Armand

Dato : 04-05-01 14:15

Mich@el <mick@post5.tele.dk> skrev i en

> [...]
> spisesteder i "vores" by.
> Jeg starter en tråd med navnet, "MC-Spisesteder i Danmark", og håber

Og straks begynder jeg at lave om på'ed!

Jeg har indsendt min deltagelse i strengen under:
MC- spi.................. i _Fredericia_ !
bynavn i subj. vil gøre det mere overskueligt og overskriften er så lang
og særegen at der ikke kommer til at opstå uvedkommende strenge inde
midt imellem "by-indlæggene" :-/

OK?

--
Armand.