Farverne forsvandt på TV out ?
Fra : Jakob M

Dato : 08-06-04 09:46

Jeg har lige skiftet fra et Radeon 8500 til et 9600Pro og driverne er
selvfølgelig også opdateret til nyeste version. Jeg bruger et S-video->Scart
kabel med colorfix til fjernsynet (mit TV kan ikke tage S-video), men der er
ingen farver på ?. Det var der før med 8500 kortet ?. Der er ikke noget galt
med det nye kort, for hvis jeg bruger en S-video->komposit konverter og
sætter den i TVet er der fine farver på.

Jeg har colorfix kablet mistænkt for at være synderen ?. Har ATI ændret på
TV out fra 8500 til 9600Pro ?.
Nogen der ved hvad der er galt, inden jeg går ud og køber nye kabler ?.

Mvh
Jakob