Pappet er i hus - jubiiiii
Fra : Christian Knudsen

Dato : 03-05-01 21:59

YES, så skete det endelig. Jeg fik mit kørekort igår. Jeg var oppe kl. ca.
10:15, og vi kørte vel en halv time rundt i Hillerød og omegn. Han havde
intet ondt at sige om min kørsel (jeg kørte også pænt), så det var rigtig
godt. Derfra stormede jeg ned til lydmuren, hvor Heinrich havde klargjort
min GS500E, og hold kæft hvor så den dejlig ud, som den stod der i fuld sol.
Herligt. Han gav mig lige en hurtig gennemgang af cyklen - hvad man skulle
være særlig opmærksom på etc. Rigtig godt. Nå, men på med tøjet, og så
afsted til Birkerød, hvor min bror ventede. Han skulle lige se dyret, og
havde et frikvater, da jeg kom. Han synes også den var lidt for sej.
Derefter kørte jeg en tur til Albertslund, for at besøge min morfar og
mormor, men de var selvfølgelig ikke hjemme. Så kørte jeg til Lyngby, for at
møde en af mine gamle klassekammerater. Det var meget hyggeligt, men hun
skulle på arbejde, så jeg kørte igen. (rigtig rart at få kørt så mange km).
Jeg kørte igen til birkerød, for at besøge nogle andre venner. Jeg fik lidt
mad, og efter ca. en halv time kørte jeg så hjem. De gamle ville også gerne
lige se den. Jeg besluttede mig for at spise aftenmad i birkerød, hvorfor
jeg kørte til birkerød igen. Det viste sig at være et godt valg. Eneste
lortede var bare at jeg tabte min hjelm, fordi jeg havde lagt den på sadlen,
og da jeg så skulle rette cyklen op fra sidebenet gik det galt. Fuck. Så nu
har jeg fået enkelte ridser i visiret. (hvordan kan de egentlig fjernes???
de er ikke dybe, men kan ses. kan sølvpudsemiddel klare det eller hvad??? -
help wanted)
Anyway, jeg tror jeg fik kørt en små 120 km igår. Herligt.
Idag, har jeg så igen været ude. Det er sgu nemt at blive "hooked". Det er
det eneste jeg vil i øjeblikket. Bare ud og køre. Jeg tror vel jeg har fået
kørt en små 50 km idag. Ikke meget, men alligevel tilfredsstillende. Der
kunne heller ikke blive tid til mere mellem arbejde og træning.

Anyway, jeg er rigtig glad for at have fået mit kort, og ser frem til at
møde jer ude på vejene. En hilsen herfra med løftet venstre....

Christian
GS500E

P.S. forresten har jeg set en anden GS500E i Farum, hvor jeg bor. Den er
grøn, og føreren har vidst nok sort hjelm....ingen kåbe. Jeg så ham, igen,
idag ved jydsk sengetøjslager omkring kl. 3, men en rygsæk på ryggen. Hvis
der er nogen der ved hvem det er må de meget gerne kontakte mig, da jeg selv
hold for rødt lys, og derfor ikke nåede at "fange" ham.

Fra : Brian

Dato : 04-05-01 06:06

HEy Tillykke med pappet.

Ridser?? tjaaa prøv at købe et nyt visir

Brian W.

--
**** W.A.F ****
"Christian Knudsen" <christianknudsen@post.cybercity.dk> skrev i en

Fra : Morten Christensen

Dato : 04-05-01 10:50

"Christian Knudsen" <christianknudsen@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
*snip*
> YES, så skete det endelig. Jeg fik mit kørekort igår. *snip*

Hjertelig Tillykke med StyrteBrevet, først og fremmest!

> Det er sgu nemt at blive
> "hooked". Det er det eneste jeg vil i øjeblikket. Bare ud og køre. *snip*

Jæbz - den dag man får pappet og samtidig også sin første mc, ved man hvad
ægte kærlighed er

Og det eneste man fortryder, er at man som regel ikke har gjort eller har
kunnet gøre det noget før.

Selv rider jeg på selvsamme bølge endnu, trods det, at det er min 5. sæson

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 04-05-01 12:31

Tillykke med pappet.

Kør dog en tur med os fra PMC på søndag til Malerklemmen i Borup.
Ikke-medlemmer er altid velkomne og der ventes på alle. Vi kører fra
Nordsiden af bygning 101 på Anker Egnelundsvej klokken 12.00.

--
Hilsen Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 - Præsident for Polyteknisk MC forening (PMC)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 04-05-01 16:10

Tillykke skal også lyde herfra

Vi ses derude.