Wild metal country.
Fra : webhiker

Dato : 07-06-04 14:44

Jeg ved ikke lige om det bare er mig alene , men fænger
det spil ikke bare en anelse. !!
Er gået igennem spillet 4 -5 gange efterhånden , og så var det lige jeg kom
til at tænke på om det funker over internettet . !
Virker det iøvrigt sammen med XP - spillet er jo ikke nyt længere. !
Køre selv 98se men skifter snart til XP.
Spillet putter sig mellem div. cd-sæt i øjeblikket , så jeg kunne godt
tænke mig at vide om en eller anden ved hvor man kan hente det ned , eller
om en forretning et sted skulle ske at være i besiddelde af så gammelt et
spil.... !

Webhiker.........

Fra : Mads

Dato : 07-06-04 15:22

On 07 Jun 2004 13:43:58 GMT, webhiker <webhiker@not-working> wrote:

> [...]
>til at tænke på om det funker over internettet . !
>Virker det iøvrigt sammen med XP - spillet er jo ikke nyt længere. !

Hej

WMC virker fint med XP og du kan godt spille det over både
LAN og Internet. Det kræver dog at du kender IP addressen
på serveren du vil spille på. WMC finder ikke selv automatisk
de servere der er online sådan som mange nye spil gør.

Og så må jeg give dig ret i at WMC er et rigtigt godt spil.
Det ligger næsten konstant på min PC.

mvh Mads

Fra : webhiker

Dato : 08-06-04 17:40

Mads <mads@nomorespam.com> wrote in

> [...]
> de servere der er online sådan som mange nye spil gør.
>
> Og så må jeg give dig ret i at WMC er et rigtigt godt spil.

Ja , jeg har også haft WMC til at ligge på pc'en de sidste 3 år
uden det har været slettet bare én gang.!!
Netop derfor jeg ikke lige har styr på hvor det ligger. !
Jeg kunne naturligvis checke de cd-sæt ved lejlighed , for der er også
andre spændende ting. De første sæt hedder ( FROZEN ) - dem kender du
sikkert. !! 8)
Jeg glæder mig til en opgradering af pc'en , for så skal der spilles WMC
i en høj opløsning. !
Min drøm har også altid været at spille det over nettet mod rigtige
modstandere - det tror jeg kunne gøre spillet lidt sjovere. !
Rart at vide det kan lade sig gøre - tak for dit svar.

Webhiker.....

Fra : Jakob Fromm

Dato : 09-06-04 21:26

> tænke mig at vide om en eller anden ved hvor man kan hente det ned , eller
> om en forretning et sted skulle ske at være i besiddelde af så gammelt et
> spil.... !

http://www.rockstargames.com/classics/wildmetal.htm
Det lader til at det er gratis ;)

> Webhiker.........

/Fromm

Fra : webhiker

Dato : 10-06-04 16:14

"Jakob Fromm" <fromm@FJERNDETTEironmaiden.DK> wrote in

> http://www.rockstargames.com/classics/wildmetal.htm
> Det lader til at det er gratis ;)

> /Fromm

Ja , jeg har været på siden før. ! 8)
Men der skal lige skrives noget først. !!
Sådan noget gider jeg gikke , for det virker sku' aldrig. ?

Webhiker.......

Fra : webhiker

Dato : 10-06-04 16:29

webhiker <webhiker@not-working> wrote in news:40c87ad4$0$277
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> [...]
>>

> Ja , jeg har været på siden før. ! 8)
> Men der skal lige skrives noget først. !!
> Sådan noget gider jeg gikke , for det virker sku' aldrig. ?

Det så ud til at lykkedes. !
Henter i øjeblikket de 165 mb. ! 8)))
Håber det ikke er en demo. !

Webhiker........

Fra : Mads

Dato : 10-06-04 16:41

On 10 Jun 2004 15:28:50 GMT, webhiker <webhiker@not-working> wrote:

>Det så ud til at lykkedes. !
>Henter i øjeblikket de 165 mb. ! 8)))
>Håber det ikke er en demo. !

Det virker skam. Jeg hentede den i går aftes bare for sjov skyld.
( man har jo en original CD ligggende )

Det eneste jeg kan finde at udsætte på den nye version af WMC
er grafikken når ens tank matereliserirer sig under den der svævende
dims, når man skyder et skud eller når ens tank er svært beskadiget.
I den nye version vises de ting med nogen meget store firkantede
pixels, hvorimod de i mit originale spil ser meget pænere ud.
Jeg har prøvet forskellige indstillinger og opløsninger uden at det
ændrede noget.
Men det er så også det eneste. Ellers er det det samme spil.
( jeg har nu installeret originalen igen da den var kønnest )

mvh Mads

Fra : webhiker

Dato : 11-06-04 13:17

Mads <mads@nospam.nothanks.com> wrote in

> [...]
> Men det er så også det eneste. Ellers er det det samme spil.
> ( jeg har nu installeret originalen igen da den var kønnest )

Det virker også fint nok her. 8)
Kørte kun de første 3 baner igennem for at checke det af.
Jeg har det også fortsat på en af de mange ( FROZEN ) cd-sæt , men har
indtil videre ikke kunnet konstater noget foreskel mellem de to.
Er heller ikke kommet frem til dem som flyver rundt i luften , så det
grafik bug må jeg vente lidt med.
Satte det hele på HIGH omkring grafikken incl. køretøjet , men syntes
ikke det gjorde den store foreskel.

Kender du så - MACHINES. ! Det har jeg også gået meget amok på. ! 8)
Heller ikke nyt mere , men det HITTER fortsat meget her hos mig.
Historien er ikke ny , C&C-Generals look-a-like , men foregår i stedet
ude i rummet.

Webhiker.........

Fra : Mads

Dato : 11-06-04 13:37

On 11 Jun 2004 12:16:56 GMT, webhiker <webhiker@not-working> wrote:

> [...]
>indtil videre ikke kunnet konstater noget foreskel mellem de to.
>Er heller ikke kommet frem til dem som flyver rundt i luften , så det

Tror du misforstod mig. De svævende ting jeg taler om er den dims
du starter og slutter hver bane under. Lige når din tank dukker op
på starten af hver bane, så kommer den ud af sådan en teleporter
lidt a la Star Trek. I mit originale spil ser dette fint ud, men i den
version jeg downloaded er dette gjort med store firkantede pixels.
Og det er uanset hvilken opløsning og andre settings jeg ændrer på.
Det samme gælder når tank'en er beskadiget og brænder. Fin fin
grafik i den gamle original, men store pixels i den nye. Mystisk.

> [...]
>Heller ikke nyt mere , men det HITTER fortsat meget her hos mig.
>Historien er ikke ny , C&C-Generals look-a-like , men foregår i stedet

Nej, den kender jeg ikke. Er det et gammelt spil ? Har da vist et par
Frozen og Extreme skiver liggende i en skuffe.

mvh Mads

Fra : webhiker

Dato : 11-06-04 13:48

> [...]
>
> Nej, den kender jeg ikke. Er det et gammelt spil ? Har da vist et par
> Frozen og Extreme skiver liggende i en skuffe.

EXTREME skiver har jeg også nogle af.
Har du ICQ installeret på pc'en - så kunne vi sludre kvalitets spil den
vej ved lejlighed. !
Overvejer at lægge den nye SMN-Messenger 6 ind på et tidspunkt , for så
kunne den også bruges....
En hurtig respons du levere denne gang. !! )

Webhiker.......

Fra : Mads

Dato : 11-06-04 14:47

On 11 Jun 2004 12:47:36 GMT, webhiker <webhiker@not-working> wrote:

>Har du ICQ installeret på pc'en - så kunne vi sludre kvalitets spil den
>vej ved lejlighed. !
>Overvejer at lægge den nye SMN-Messenger 6 ind på et tidspunkt , for så
>kunne den også bruges....

Jeg har Messenger 6.2 og bruger nick'et "Mads63" hvis du vil chatte.
Kan dog ikke garantere at jeg er online særlig tit.

>En hurtig respons du levere denne gang. !! )

Tjae, somme tider er jeg kvik. Andre gange. . . . . .

mvh Mads

Fra : webhiker

Dato : 11-06-04 16:00

> Jeg har Messenger 6.2 og bruger nick'et "Mads63" hvis du vil chatte.
> Kan dog ikke garantere at jeg er online særlig tit.

> Tjae, somme tider er jeg kvik. Andre gange. . . . . .
>
> mvh Mads

Ikke lyst til snak over ICQ ! 8)
Det er også okay...... Hej igen.

Webhiker......

Fra : webhiker

Dato : 11-06-04 16:07

> [...]

> Kan dog ikke garantere at jeg er online særlig tit.

> Tjae, somme tider er jeg kvik. Andre gange. . . . . .

Så ikke lige din besked længere oppe. !
Okay , jeg henter MSN-Messenger på fuld musik i øjeblikket , eller
det er vist allerede gjort. ! Det er jo ikke så stort. ! 8)
Jeg prøver at søge på dig lidt senere...... Hej igen.

Webhiker........

Fra : webhiker

Dato : 11-06-04 16:43

> [...]

> Kan dog ikke garantere at jeg er online særlig tit.

> Tjae, somme tider er jeg kvik. Andre gange. . . . . .

Jeg kommer vist til at give op here under min rigistrering til en
Hotmail konto. !
Uanset hvad jeg skriver (XXX)@hotmail.com - så bliver det ikke godtaget.
Jeg kan lidt Latin , men det går heller ikke igennem. !! ))))
Prøver lidt endnu , så må vi se......

Webhiker.......

Fra : Mads

Dato : 11-06-04 16:53

On 11 Jun 2004 15:42:46 GMT, webhiker <webhiker@not-working> wrote:

> [...]
>Uanset hvad jeg skriver (XXX)@hotmail.com - så bliver det ikke godtaget.
>Jeg kan lidt Latin , men det går heller ikke igennem. !! ))))

Du behøver vel ikke hotmail eller ?

Jeg har da f.eks. ikke nogen hotmail konto, men oprettede bare
en Passport Konto som bare kræver en eller anden email addresse.

mvh Mads

Det ser forresten ud til at det ikke er ens nick der skal
oprettes nye kontakter med, men derimod email addressen.
Får du det til at virke, så er den addresse der skal bruges :
mxveng@pxrtalen.nx erstat krydserne med boller

Fra : webhiker

Dato : 11-06-04 17:03

> [...]
> oprettes nye kontakter med, men derimod email addressen.
> Får du det til at virke, så er den addresse der skal bruges :

Når jeg åbner MSN-messenger skal jeg logge på. !
Men hvad skal jeg skrive. !! 8)
Sidste gang skrev jeg webhiker45@hotmail - koden ( ? )
Den er slettet nu pga. at jeg ikke har bruge Hotmail i hundrede år.
Nu er jeg næsten færdig med min registrering - mangler kun at skrive -
( )@hotmail,com - hvor det i parentesen ikke bliver accepteret uanset
hvad jeg skriver.... ! Holder mig kun til de gangbare tegn - Prøver
fortsat.....

Webhiker.......

Fra : Mads

Dato : 11-06-04 17:06

On 11 Jun 2004 16:03:08 GMT, webhiker <webhiker@not-working> wrote:

> [...]
>( )@hotmail,com - hvor det i parentesen ikke bliver accepteret uanset
>hvad jeg skriver.... ! Holder mig kun til de gangbare tegn - Prøver

Så gå ind her :
http://messenger.msn.com/Download/default.aspx?mkt=da-dk

Klik på "Registrer for at få en Passport-konto"

opret en ny passport konto og log på med den.

mvh M.

Fra : webhiker

Dato : 11-06-04 17:21

> [...]
>
> Klik på "Registrer for at få en Passport-konto"
>
> opret en ny passport konto og log på med den.

Jeg kan godt lave et screenshot for derefter at poste billedet til
a.b.TEST !! Din URL var også det det hele begyndte.
Jeg skriver hele smøren - fornavn , efternavn osv........
Til sidst skal jeg gentage mig email add som er - webhiker2001
@hotmail.com - ikke godtaget. ?
Jeg forsøgte også i startfasen at skrive webhiker2001@yahoo.com - der har
jeg en email af samme navn - ikke godtaget osv.
Uanset hvad jeg skriver foran @ så er jeg nødt til at prøve med noget
andet. ! Skide iriterende.......

Webhiker.......

Fra : Mads

Dato : 11-06-04 17:37

On 11 Jun 2004 16:21:05 GMT, webhiker <webhiker@not-working> wrote:

> [...]
>Jeg forsøgte også i startfasen at skrive webhiker2001@yahoo.com - der har
>jeg en email af samme navn - ikke godtaget osv.

Hmm, der hvor jeg kommer ind for at oprette en passport konto
skal jeg skrive en email addresse og så en adgangskode 2 gange
samt nogen tegn der er halvt gemt i krimskrams.

Når det er gjort har jeg en passport konto og kan logge på
med Messenger.

Hvis det ikke er den du mener, så smid bare et dump i a.b.test

Jeg kigger forbi igen senere, men lige nu vil familien fodres.

CU

M.

Fra : webhiker

Dato : 11-06-04 18:01

> [...]
>
> Hvis det ikke er den du mener, så smid bare et dump i a.b.test
>
> Jeg kigger forbi igen senere, men lige nu vil familien fodres.

Så er jeg klar. ! )
Min fejl lå i at jeg skulle ind og læse nogle betingelser , hvorefter jeg
også skulle godkende dem med min email endnu engang.
Ganskevist er udgangspunktet siden du sendte -
http://messenger.msn.com/Download/default.aspx?mkt=da-dk
Først email + kode 2 gange.
Nogle tegn skulle dernæst skrives af ?
Længere nede 2 link ( de skulle ikke nødvendigvis besøges )
Men i feltet underneden , skulle jeg så gentage min email. !
Så var den på plads....... Jeg søger lige på dig. ! 8)

Webhiker...... PS. Det er også spisetid for mig nu , så jeg kommer på
lidt senere....... Hejsa.

Fra : webhiker

Dato : 11-06-04 18:22

> [...]
> Så var den på plads....... Jeg søger lige på dig. ! 8)
>
> Webhiker...... PS. Det er også spisetid for mig nu , så jeg kommer

Hej igen.
Min søgning på dig giver ikke rigtig noget. !
Selv har jeg været ved at lave et nick-navn selv - webhiker2001
Dog syntes jeg lige du skulle checke - alt.binaries.test
Et billede af mit forsøg på at lave et nick-navn som ikke bliver godtaget
pga. mangel på oplysninger.
Man bestemmer selv hvad der skal stå , men på den anden side , så
bestemmer man ikke så meget aligevæld. ! 8)
Læs lige teksten med orange og det med sort på billedet. !

Webhiker.... / Henrik.......

Fra : webhiker

Dato : 11-06-04 18:57

> [...]
> bestemmer man ikke så meget aligevæld. ! 8)
> Læs lige teksten med orange og det med sort på billedet. !

Ja , det driller fortsat meget det her. !
Jeg forsøger at kontakte en tilfældig person , så jeg kan se hvordan det
her Messenger virker.
Det er dog ikke sådan lige til. ! ( Inden du kan sende en e-mail til
et andet medlem, skal du have en profil for medlemsvejviser, der gør det
muligt for andre medlemmer at sende dig en e-mail. )
Jamen , jeg har allerede en email. ?
Jeg har indtil nu modtaget 2 stk , men jeg får konstant en fejl uanset hvor
langt jeg er i det her , også selv om det langt om længe ser fint ud....
GRRRRRR
Jeg er logget på messenger , så det er da altid noget. ! )))

Jeg fandt en gut på 60 år. !
Jeg har følgende muligheder for kontakt:

A:Send mig en email.
B:Jeg chatter ikke lige nu. Få nye venner i CHAT. ?
C:Inviter mig til at installer messenger. ? hi hi hi ? 8D

Hvordan skriver jeg en regulær besked ( ingen email ) - sådan som med ICQ
hvilket er 100 gange nemmere at komme i gang med.
Der er ingen hjemmesider som skal piskes igennem , og ingen emails som man
skal bekræfter osv.
Søger jeg på dig , så sker der ikke en skid. !
Hi-hoooo for et skide godt program. !!! ))))))))))))))

Må jeg foreslå et program som sparker Messenger af pinden 100 gange. ?
ICQ. !

Jeg bruger lige 5 min. mere med det her , og hvis det bliver ved , så
stopper jeg legen..... Mit icq nr: 31297500 hvis du får det installeret
engang.......Det tager max 2 min... 8) Webhiker...

Fra : Mads

Dato : 11-06-04 19:09

On 11 Jun 2004 17:21:42 GMT, webhiker <webhiker@not-working> wrote:

> [...]
>bestemmer man ikke så meget aligevæld. ! 8)
>Læs lige teksten med orange og det med sort på billedet. !

Kan heller ikke finde mig selv med en søgning.
Jeg er ellers lige her

Programmet virker ellers godt nok. Jeg kan chatte med
familien som bruger en anden pc.

I Messenger klikker du på Tilføj Kontaktperson
og skal så skrive den fulde email addresse og altså
ikke personens nick. Prøv med denne :
mxveng@pxrtalen.nx erstat krydserne med boller

Jeg skulle så få en forespørgsel og skal svare OK
inden du kan se at jeg er online

mvh M.

Fra : webhiker

Dato : 11-06-04 19:39

> [...]
> ikke personens nick. Prøv med denne :
> mxveng@pxrtalen.nx erstat krydserne med boller
>
> Jeg skulle så få en forespørgsel og skal svare OK

Messenger var ellers afinstalleret. !
Det blev hurtig lagt ind igen , og du er nu på listen
i offline tilstand. ! 8)
Bemærk lige at du ikke kan skrive til en i offline tilstand. !!
Det kan man godt via. ICQ.
beskederne venter indtil man går online.
Smart , ikke. ))
På et tidspunkt vekslede jeg film , spil osv. via en i Canada via ICQ.
Man stopper midt i en film , hvorpå man fortsætter på et andet tidspunkt.
Jeg kunne blive ved med flere guldkorn........

Prøv ICQ
Det koster ikke noget , og hvis du ikke kender det , ja så kan det vist
ikke gå hurtigt nok. ! 8))
Prøv f.eks light udgaven - skrabet og meget overskuelig for en
nybegynder.......... Vi ses på ICQ. !! 8)

Webhiker......... Checker lige MSN senere i aften.

PS: Sender du fra Norge. ? Og uden stavefejl. !

Fra : Mads

Dato : 11-06-04 19:51

On 11 Jun 2004 18:39:22 GMT, webhiker <webhiker@not-working> wrote:

>du er nu på listen i offline tilstand. ! 8)

Ja, jeg tog lige et spil WMC. Typisk, så snart man laver
noget andet i 5 minutter, så sker der straks noget.

Du er dukket op i min Messenger også.

>Prøv ICQ
>Det koster ikke noget , og hvis du ikke kender det , ja så kan det vist
>ikke gå hurtigt nok. ! 8))

Jeg kender skam godt ICQ, men har ikke brugt det i årevis.
Jeg kan heller ikke huske mit ICQ nummer.

>PS: Sender du fra Norge. ? Og uden stavefejl. !

Næh, jeg sidder såmænd i Aalborg og er pæredansk.
Den norske email er bare en gratis mail service jeg bruger når
jeg poster i news grupperne for at undgå alt for meget SPAM i
den almindelige postkasse.

mvh M.

Fra : webhiker

Dato : 11-06-04 20:03

> [...]

> ikke personens nick. Prøv med denne :
> mxveng@pxrtalen.nx erstat krydserne med boller
>
> Jeg skulle så få en forespørgsel og skal svare OK

Ja , snakken har kørt meget på WMC - det var vist
det som startede tråden.
( Den lange tråd ) !
Nu vil jeg lige høre om du kender - Far cry. !
Hvis ikke , så findes der lidt info her - http://www.farcry-
thegame.com/uk/movies.php
Prøv clippet ( Fra Cry trailer - Watch now! )
Det slår sku' dog aligeveld WMC. ! )))

Her er der nogle screenshots - http://www.farcry-
thegame.com/uk/goodies.php
Ja , sådan ser det ud. ?
Men måske kender du allerede spillet. !

Webhiker.......

Fra : webhiker

Dato : 11-06-04 19:14

> [...]

> bestemmer man ikke så meget aligevæld. ! 8)
> Læs lige teksten med orange og det med sort på billedet. !

Installer icq på et tidspunkt. !
Søger du på mig , så finder du mig lige på en studs , uanset om jeg er
online eller offline.
Messenger er i samme dur som ICQ , men en hel del mere bøvet.
Skype , er en anden løsning hvis man vil snakke fremfor at skrive
beskeder , men man kan også skrive.

Men ellers kunne det da være meget sjovt at snakkes igen på et tidspunkt.
Jeg har fortsat min email - webhiker2001@yahoo.com - som mest bliver
brugt i forbindelse med div. nyhedsbreve rundt omkring og nu i
forbindelse med Messenger.
Men kan naturligvis også bruges til alm. beskeder.

Check lige ICQ.com...........

Webhiker.........