download video - mod betaling forståes
Fra : Ralph

Dato : 07-06-04 20:34

Kan man på nettet købe HELE videoen af nyindspilningen af "I kan ikke slå os
ihjel", fedt nummer, jeg er 16 år igen.

--
venligst
Ralph

Fra : Carsten D Andersen

Dato : 07-06-04 20:46

> Kan man på nettet købe HELE videoen af nyindspilningen af "I kan ikke slå
os
> ihjel", fedt nummer, jeg er 16 år igen.

Enig
Den kan da i al fald ses i sin helhed her:
http://www.bevar-christiania.dk/

Om du så kan gemme den streamede video, det skal jeg ikke kunne svare på

VH
/Carsten
----
www.fysikogkemi.dk
/for folkeskolen

Fra : Ralph

Dato : 07-06-04 21:26

"Carsten D Andersen" <dettmaring@fjerndettestofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:40c4c605$0$9363$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Enig
> Den kan da i al fald ses i sin helhed her:
> http://www.bevar-christiania.dk/

Gemmes eller ej, det er ligegyldigt, nu kan jeg se/høre den, mange tak

--
venligst
Ralph

Fra : Jakob

Dato : 07-06-04 21:49

Det er da det mets forfærdelige jeg længe har hørt / set.

At nogle folk ikke er kommet videre efter 36 år er utroligt, men at nogle
ønsker de var med den gang er jo det rene idioti.

--

// Jakob

Fra : Christian

Dato : 07-06-04 22:06

"Jakob" <no-spam-please@tele2adsl.dk> wrote in message
> Det er da det mets forfærdelige jeg længe har hørt / set.
>
> At nogle folk ikke er kommet videre efter 36 år er utroligt, men at nogle
> ønsker de var med den gang er jo det rene idioti.

Ja, det samme tænkte jeg...de spiller virkelig på det sentimentale, så det
er til at brække sig over. I er altså ikke Band Aid...

Hvem kunne i egentlig spotte i koret?

Jeg fandt:
Peter Belli
Christian fra Big Brother
Tobias Trier
Jeppe Bisgaard (eller var han producer)
Frede Fup?
Zlatko Buric?

Fra : Peter Risager

Dato : 07-06-04 22:31

> Hvem kunne i egentlig spotte i koret?
>
> Jeg fandt:
> Peter Belli
> Christian fra Big Brother
> Tobias Trier
> Jeppe Bisgaard (eller var han producer)
> Frede Fup?
> Zlatko Buric?

Shirley?

--
Peter Risager
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and

Fra : Ralph

Dato : 07-06-04 23:33

"Peter Risager" <prr03@GIRAFstud.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Shirley?

Stig Møller
Lars Lilholt
Nanna Luders
Martin Brygmann
Jimmy Jørgensen

Hvem er ham med den hvide/blå joggingtrøje? Og ham med overskægget der
ligner "ham den anden" fra Zididada, han står ved siden af Nanna.

--
venligst
Ralph