Rådyrkølle på Webergrill
Fra : Chris

Dato : 07-06-04 17:31

Jeg vil gerne lave en rådyrkølle på min nye webergrill - er der nogen som
kan hjælpe med en god opskrift?

Venligst Chris

Fra : MAndersen

Dato : 07-06-04 19:55

"Chris" <chj@has.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne lave en rådyrkølle på min nye webergrill - er der nogen som
> kan hjælpe med en god opskrift?
>
> Venligst Chris

Vi gjorde det nogle gange sidste år. Første gang blev den dårlig, de andre
gange blev det noget af det bedste kød vi har fået.
Hvert 7. minut smurte vi køllen ind i margarine, og vendte den hver anden
gang vi havde låget åbnet. Indirekte stegning, og ca. en time.
Jeg kan ikke huske temperaturen. Godt med salt og peber, og masser af
margarine. Virker også på ryggen, så den ikke bliver tør.

MAndersen

Fra : -V-

Dato : 07-06-04 20:24

MAndersen wrote:
> Hvert 7. minut smurte vi køllen ind i margarine, masser af
> margarine. Virker også på ryggen, så den ikke bliver tør.

Margarine?

Hvorfor har man dog lyst til at bruge et ulødigt produkt som margarine, på
noget af det lækreste kød naturen har leveret?

Jaja, hver sin lyst.

-V-

Fra : MAndersen

Dato : 08-06-04 15:11

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Margarine?
>
> Hvorfor har man dog lyst til at bruge et ulødigt produkt som margarine, på
> noget af det lækreste kød naturen har leveret?
>
> Jaja, hver sin lyst.

Alene for at det ikke skal blive for tørt.

MAndersen

Fra : Monty

Dato : 08-06-04 16:26

"MAndersen" <ups@post.uk> skrev i en meddelelse

> "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Alene for at det ikke skal blive for tørt.

Har du hørt om smør eller olie ?

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-06-04 18:25

"Monty" <usenet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har du hørt om smør eller olie ?

Enig. Margarine er en vederstyggelighed, fanden har skabt, der vist kun
findes i det danske lad-os-spare-hvor-vi-kan-og-skidt-med-smagen-køkken.

--
-Jens B.

Fra : S.B.

Dato : 09-06-04 21:04

> [...]
>
> Enig. Margarine er en vederstyggelighed, fanden har skabt, der vist kun
> findes i det danske lad-os-spare-hvor-vi-kan-og-skidt-med-smagen-køkken.

Det kan du da have ret i, men det hjælper bare ikke Chris i dette tilfælde,
når han nu spørger konkret om noget ganske andet. Lidt groft sagt kan man
kalde dit svar for en anelse uhøfligt, da det ikke virker som om, du har
taget Chris' spørgsmål alvorligt eller endda læst det

[cital slut]

SB

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-06-04 08:59

"S.B." <sfb(delete)@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kalde dit svar for en anelse uhøfligt, da det ikke virker som om, du har
> taget Chris' spørgsmål alvorligt eller endda læst det

Nu svarede jeg sådan set ikke Chris, men derimod Monty.

--
-Jens B.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 11-06-04 07:25

> [...]

> kalde dit svar for en anelse uhøfligt, da det ikke virker som om, du har
> taget Chris' spørgsmål alvorligt eller endda læst det

Der er selvfølgelig intet uhøfligt overhovedet i ikke at besvare et
spørgsmål i en nyhedsgruppe. Det er ikke uhøfligt at komme med et helt andet
svar, end spørgeren forventer. Og det er ejheller det mindste uhøfligt at
dreje debatten i en helt anden vinkel end den oprindelige.

At man ikke kan svare på et konkret spørgsmål skal ikke afholde nogen fra at
smide nye boller på suppen.... *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : S.B.

Dato : 12-06-04 15:42

"Lisbeth Jacobsen" <KLIP_VÆK_lisbeth_jacobsen@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:40c9517a$0$210$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> [...]
> dreje debatten i en helt anden vinkel end den oprindelige.
>
> At man ikke kan svare på et konkret spørgsmål skal ikke afholde nogen fra

Ellers den besked jeg fik sidst jeg gjorde det
Du kan jo selv gætte hvem det var der brokkede sig den gang

Søren

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 12-06-04 17:54

> Ellers den besked jeg fik sidst jeg gjorde det

Er ikke sikker på, at jeg er helt med på hvad du mener. Hvilken besked fik
du sidst du gjorde hvad?

> Du kan jo selv gætte hvem det var der brokkede sig den gang

Nej.

Mvh. Lisbeth