Honda CBR træf/hygge
Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 07-06-04 16:28

Hej Søren så prøver jeg lige...

Er der nogle ud i det Danske land ( forstil dig at jeg står på en talestol
og råber ud til det Danske folk ) som vil mødes med andre Honda CBR 600
kørere... trækker lige vejret... så skriv kort om det kunne være en god idè
!

Måske vi kunne mødes i Middelfart en Lørdag, måske inden ferien !

--

Med V Hilsen
Stefan Sørensen

Fra : JAN L PEDERSEN

Dato : 07-06-04 20:26

Det lyder da okay.

Fra : Frank

Dato : 08-06-04 12:40

Det lyder da ok, skal nok kigge forbi.

Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 08-06-04 18:32

Jamen så er vi dag 4, det er da en begyndelse...

Jeg vil lave et indlæg vedr. det lille træf 3-4 dage inden, pg.a. vejret her
i dk !

Hygge der ude

Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 08-06-04 18:34

Tillæg ups

men det bliver sikket en Lørdag ! også inden ferien

Fra : Brian Laursen

Dato : 09-06-04 17:47

Stefan, Honda Driver... wrote:
> [...]
> kunne være en god idè !
>
> Måske vi kunne mødes i Middelfart en Lørdag, måske inden ferien !

Er det kun for 600ccm??? Snøft

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 09-06-04 18:59

Måske går det hen og bliver alle Hondaer !

Fra : Jesper

Dato : 09-06-04 20:05

> Måske går det hen og bliver alle Hondaer !

Enig! CBR1000´erne kan lege i deres egen sandkasse... :)

Fra : MKS - 74

Dato : 09-06-04 20:14

On Wed, 9 Jun 2004 21:05:20 +0200, "Jesper" <mail@mail.com> wrote:

>Enig! CBR1000´erne kan lege i deres egen sandkasse... :)

Ja vi skal da ikke ha' færgerne med...Den eneste sande CBR er en
CBR600, det ved alle da....resten nasser bare .

--
-Michael
No. 74 riding shotgun...

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-06-04 15:39

"MKS - 74" <mks74temp@tiscali.dk> wrote in message

> Ja vi skal da ikke ha' færgerne med...Den eneste sande CBR er en
> CBR600, det ved alle da....resten nasser bare .

Det er helt OK - i kan sidde ved børnebordet alene

vh
Torben

Fra : MKS - 74

Dato : 10-06-04 14:47

On Thu, 10 Jun 2004 15:39:02 +0100, "Torben Scheel"
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Det er helt OK - i kan sidde ved børnebordet alene

yeah - balloner og lagkage og ud at lege røvere og soldater baw'etter
det kan vi li' ...

--
-Michael
Faster - DVD (til salg) på:

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 10-06-04 14:53

MKS - 74 <mks74temp@tiscali.dk> writes:

> yeah - balloner og lagkage og ud at lege røvere og soldater baw'etter
> det kan vi li' ...

Og pølsehorn. Masser af pølsehorn.

Nå, jeg skal også afsted til møde i Danske Færge^WKawaejere

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : MKS - 74

Dato : 10-06-04 15:12

On 10 Jun 2004 15:53:00 +0200, Mikkel Christensen <mic@rrnord.invalid>
wrote:

>Og pølsehorn. Masser af pølsehorn.

Naturligvis - Og så drikker vi os fulde i rød saftevand...

>Nå, jeg skal også afsted til møde i Danske Færge^WKawaejere

Chairman in the bulk-carriers committee....du ved det jo godt Mikkel,
alt over 599 cc er overflødig dødvægt

--
-Michael
Faster - DVD (til salg) på:

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 10-06-04 15:35

> Chairman in the bulk-carriers committee....du ved det jo godt Mikkel,
> alt over 599 cc er overflødig dødvægt

Heh, ja Hr. Møller og jeg.
Overflødig dødvægt... tsktsktsk. Min kawa kan bare trække en større
trailer end din (imaginære) CBR.

Nåmmen god fornøjelse til jeres CBR orgi... eeh.. træf