Ansvar+tyveri???
Fra : Esben Bøll

Dato : 07-06-04 11:42

Hej alle.
I øjeblikket har jeg kun en ansvars forsikring og min økonimi siger mig
også at en kasko ikke lige er en mulighed.
Det jeg kom til at tænke på var om der nogen steder kan tegnes en ansvars
forsikring som også dække tyveri. men ikke skader osv.
Sådan en slags ansvar+tyveri forsikring...

Måske kan nogen hjælpe.

Hilsen Esben

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 07-06-04 12:04

"Esben Bøll" <Ebo@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> forsikring som også dække tyveri. men ikke skader osv.
> Sådan en slags ansvar+tyveri forsikring...

Fair svjv

Fra : Tue Jensen

Dato : 07-06-04 12:05

On Mon, 7 Jun 2004 10:41:35 +0000 (UTC), Esben Bøll wrote:

> [...]
> forsikring som også dække tyveri. men ikke skader osv.
> Sådan en slags ansvar+tyveri forsikring...

Fair Forsikring

--
Mvh. Tue S. Jensen
http://www.dfmc.dk/?id=389

Fra : Tue Jensen

Dato : 07-06-04 13:37

On Mon, 7 Jun 2004 13:04:41 +0200, Tue Jensen wrote:

> Fair Forsikring

Ahhhh!!!! Slået med 26 sekunder
--
Mvh. Tue S. Jensen
http://www.dfmc.dk/?id=389

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 07-06-04 15:31

Ja Fair forsikring har noget de kalder halv kasko og koster sjovt nok det
halve af fuld kasko.

Fra : anders majland

Dato : 07-06-04 16:48

> Ja Fair forsikring har noget de kalder halv kasko og koster sjovt nok
> det halve af fuld kasko.

Men check lige op mod mulighederne i andre selskaber. Jeg giver ved GF
ikke mere for en kasko end jeg skulle give for ansvar+tyveri hos Fair.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Armand

Dato : 08-06-04 22:42

Michael Rasmussen <micras19@hotmail.com> skrev i en

> Ja Fair forsikring har noget de kalder halv kasko og koster sjovt nok det
> halve af fuld kasko.

- - -
Men da Fair i mange tilfælde er mere end dobbelt så dyr som alternativerne,
går det lige op, og hvorfor så nøjes med ½-kasko :-/

--
Armand.