Affaldsjord
Fra : H.S.

Dato : 07-06-04 08:22

Jeg har 1-2 kubikmeter "affaldsjord" jeg gerne vil af med. Det er muld
blandet med sted af 'nødde' størrelse.
- Hvordan kommer man af med sådan noget ? (jeg tror kun genbrugsstationen
vil have ren muld) ?

Henrik
Aloe Vera og produkter til personlig pleje:
http://www.hstrading.dk/

Fra : Jens Petersen

Dato : 07-06-04 11:24

H.S. wrote:
> [...]
> blandet med sted af 'nødde' størrelse.
> - Hvordan kommer man af med sådan noget ? (jeg tror kun genbrugsstationen

Vores kommunale genbrugsplads modtager 'ren jord' men det dækker mere
over at det ikke må være forurenet med kemikalier og lignende.

--
Jens OZ2JP callto://jensep

Doing what you like is freedom; liking what you do is happiness.

Fra : H.S.

Dato : 07-06-04 11:41

"Jens Petersen" <jp@c.dk> skrev i en meddelelse

genbrugsstationen

> Vores kommunale genbrugsplads modtager 'ren jord' men det dækker mere
> over at det ikke må være forurenet med kemikalier og lignende.

Vil det sige at de godt vil have sådan en 'blanding' ?

Fra : F. Hansen

Dato : 07-06-04 11:48

"H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> "Jens Petersen" <jp@c.dk> skrev i en meddelelse

> genbrugsstationen

> Vil det sige at de godt vil have sådan en 'blanding' ?

De småsten skulle ikke udgøre noget problem, har ikke haft problemer i
horsens.

Finn

Fra : H.S.

Dato : 07-06-04 12:46

"F. Hansen" <jerseycowdkNOSPAM@NOSPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> De småsten skulle ikke udgøre noget problem, har ikke haft problemer i
> horsens.

Jeg må jo prøvet at spørge, for vi snakker næste 50/50 sten/jord.

Fra : Jørgen L.

Dato : 07-06-04 11:48

> - Hvordan kommer man af med sådan noget ? (jeg tror kun genbrugsstationen
> vil have ren muld) ?

Jeg havde 12 kubik meter, dem fik en lokal landmand, han havde lige et
område på sin mark som altid var fyldt med vand.

De 12 kubik meter så ikke ud af noget på marken men de fyldte ad ht i min
forhave

Hilsen Jørgen

Fra : H.S.

Dato : 07-06-04 12:46

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> område på sin mark som altid var fyldt med vand.
>
> De 12 kubik meter så ikke ud af noget på marken men de fyldte ad ht i min

Man har det godt når man er sluppet af med sådan noget !

Fra : tnf

Dato : 07-06-04 20:30

Da ik hvis de skulle flyttes med en lysbro rendegraver :)

tnf