Lefkas - Grækenland
Fra : Eva

Dato : 03-05-01 21:15

Hej med jer.

Vi er 3 piger der skal til Lefkas sidst i maj, vi skal bo i Nidri.
Vi er glade for de græske øer, især de "u-turistede", så vi håber på en god
oplevelse. Vi har hørt at Lefkas skulle være en af de smukkeste.
Vi er ikke meget for at leje bil, vi er mere til cykel - er der noget vi
absolut skal se ? Gode spisesteder ?

Vi venter spændt på gode forslag.

Hilsen Hanne, Jonna og Eva

Fra : Jele

Dato : 03-05-01 22:36

Hej Hanne, Jonna og Eva

Lefkas vil jeg ikke kalde u-turistet, men da I skal afsted allerede i maj
slipper I selvfølgelig for det helt store mylder.
Jeg vil anbefale at I lejer knallerter, da øen bestemt ikke er flad -
men prøv at se på
www.greek-travel.dk

God ferie
M.v.h.