Skærme
Fijala 3554
proview 770m
Fra : S.B.

Dato : 07-06-04 17:40

har fået en sådan skærm godt nok i 15" men fin nok til min 4 årige datter at
bruge til spil
Problemet er bare at finde en driver til win98 til den, dem jeg har fundet
har ikke forandret på at den kun kan køre i 16 farver og 480 x 600 i
opløsnig (tror jeg nok det var)

Hvordan pokker får man den til at acceptere en opløsning på 800 x 600 i min.
16 bit?

Søren

Fra : Selcuk Kömürcü

Dato : 09-06-04 14:02

"S.B." <sfb(delete)@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opløsnig (tror jeg nok det var)
>
> Hvordan pokker får man den til at acceptere en opløsning på 800 x 600 i

Brug Plug and Play driver til skærmen i stedet. Det virker fint.
Det der lyder mere som om du ikke har fået installeret den rigtige
grafikkort driver.

/Selcuk

Fra : S.B.

Dato : 09-06-04 19:16

> Brug Plug and Play driver til skærmen i stedet. Det virker fint.
> Det der lyder mere som om du ikke har fået installeret den rigtige
> grafikkort driver.
>
> /Selcuk

Nu er maskinen fra 1999 og aner ikke hvad der sidder i den, grafikkortet ser
lidt noname agtig ud.
Findes der ikke et eller andet program der kan gå ind og læse ens PC så man
kan se hvad den indeholder?
Og den vej få den rigtige driver

Hvor finder man en plug'n play driver til skærmen, der er da ikke nogen på
win98 cd'n

Søren