VGA, DVI og TV-out samtidigt - kan man det~
Fra : René Helsager

Dato : 07-06-04 17:43

Hej allesammen

Så bliver det min tur til at søge hjælp :)
Har forsøgt at søge i gruppen via google, men uden held :/

Jeg søger et grafikkort med følgende funktioner:
VGA til min primær monitor
DVI til min Sanyo Z2 projektor
TV-out (s-video og composite) til mit TV

De skal helst kunne køre alle tre samtidigt, sådan at jeg på DVI og TV-out
kan se en film eller andet medieklip og på monitoren kan lave andet såsom
IRC og tjekke nyhedsgrupper ;)

Kan pt. med mit FX5200 godt arbejde med PC'en på monitoren imens medieklip
afspilles via TV-out, men kan ikke få liv i DVI på samme tid og eneste måde
at skifte imellem TV-out og DVI er ved genstart af PC'en og dette vil jeg
gerne kunne undgå.

Kan nævne at jeg ikke er den store spiller, men da gerne vil kunne afvikle
spil som Mohaa, Farcry og lign. til husmandsbehov.
TV-out og DVI må gerne være af bedst mulig kvalitet.

Hvad skal jeg købe og kan jeg overhovedet finde et grafikkort der kan
opfylde mine behov?

Håber I kan hjælpe.

På forhånd tak :)