Suicidal Tendencies...
Fra : Håkon Paulsen

Dato : 06-06-04 20:14

Hejsa,

skulle der mon være nogen derude der kan svare på et nørde-spørgsmål
om Suicidal Tendencies?

Hvem spiller trommer på "Still cyco after all these years"? Jeg har
læst et sted at det er 1990 line-up'en, og det kunne også godt lyde
som R.J. Herrera. Men er der nogen der ved det "for certain"?

Caught in a Mosh,

Håkon

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 06-06-04 21:37

I følge <http://www.chasershirts.com/suicidal.html>

> Upset that the group's classic debut had been out-of-print for
>several years by this point, Muir decided to re-record the entire
>record with Suicidal's 90's line-up, under the title of 'Still Cyco
> After All These Years.'

<http://musica.mustdie.ru/ru/band/suicidal_tendencies/893/> mener det
samme, så det ser jo ud til at du har ret.

Knud
--
If there is no God, who pops up the next Kleenex?
-- Art Hoppe

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 10-06-04 07:26

Er det den samme Herrera, der spiller i Fear Factory??

MVH Claus Ellegaard Skytte, Ringe
(Og ikke et ord om Midtfyns...)